Ny satsing skal lokke annonsører tilbake til X X, tidligere kjent som Twitter, introduserer nye funksjoner for å tiltrekke annonsører tilbake.
Ny funksjon lar merkevarer vise annonser i TikTok-søk TikTok lanserer Search Ads Toggle i Norge – en ny måte som lar annonsører plassere annonsene sine på TikToks søkeresultatside.
ANFO-sjefen om gigantavtalen: – Fornuftig Jan Morten Drange tror avtalen mellom Schibsted og Amedia vil være bra for papir-annonsører.
Klar tale til annonsører: – Forstå effekten i print Staffan Hultén mener at man ikke må glemme papirbasert markedsføring.
Meta åpner opp om annonse-algoritmene Meta vil gi deg mer informasjon om hvorfor du ser annonsene du får i nyhetsstrømmen. Oppdateringen gir mer åpenhet om hvordan kunstig intelligens påvirker algoritmene.
Slik er Aftenpostens rutiner for annonsering: – Timing og kontekst er avgjørende Noen ganger må mediehuset gå i dialog med annonsører for å unngå uheldige situasjoner.
USA saksøker Google Det amerikanske justisdepartementet har saksøkt Google for deres dominerende posisjon innen annonsering på nett.
Markedssjefen i Dataplan annonserte seg selv - resulterte i full kalender de neste to ukene Lena Marthinsen snuser på et jobbytte. Benyttet anledningen til å lage en Black Friday-annonse om seg selv på LinkedIn.
«Kjære Danmark: Vi prøvde» SV svarer på dansk forside med frekk annonse Mener dansk avis hadde presis oppsummering, vil beklage at de ikke fikk gjennomslag i regjeringsforhandlingene.
Refser annonse: – Jeg er rimelig satt ut – Vi bruker av og til sterke virkemidler for å vekke folks oppmerksomhet rundt en alvorlig tematikk.