NPG kjemper mot PSG om europeisk sponsorpris Det norske verdiprosjektet «Like Muligheter», startet av sportsbyrået NPG Sport & Communication, er nominert til prisen for beste kampanje i kategorien likestilling, mangfold og inkludering under ESA Awards. Det er en rekke andre norske jobber og.
Norske annonsører tapetserte San Siro – Dette betyr eksponeringen Flere norske aktører fikk godt med synlighet under kampen mellom Italia og Norge. Hva det kostet vil de ikke si mye om.
Jobbfrukt velger Switch Work som byråpartner Jobbfrukt, en del av BAMA Storkjøkken, velger Switch Work som byråpartner når de skal løfte fram fordelene ved å velge Jobbfrukt i bedriftsmarkedet.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Reitan Convenience henter ny markedsdirektør fra BAMA – Kombinasjonen av erfaring med markedsføring, forretningsutvikling og ledelse gjør at hun passer perfekt.
Slik skal Erling Braut Haaland få flere nordmenn til å spise sunt Fotballstjerner viser fram sine før-kamp ritualer.