Slik gikk det med bransjen under Holmenkollstafetten I helgen gikk Holmenkollstafetten av stabelen. Her har vi samlet en oversikt over hvordan det gikk med byråene våre.
Forte Digital henter bransjeveteraner på markedsføring Arild Horsberg og Are Solberg er de nyeste tilskuddene til Forte Optimize, Forte Digitals selskap innen vekst- og markedsføringstjenester.
Arild skal tilbringe sommeren flere tusen meter over bakken Om han måtte velge et realityprogram å delta på er det kanskje ikke så overraskende at det blir 71 grader nord.
– I stedet for å vente på jobb snudde jeg yrkesveien 360 grader rundt, og begynte som renholder på en oljeplattform Joachim Krogvold og Herman Grepperud har nylig hatt sin første arbeidsdag i Bas kommunikasjon.
Kampanjen er basert på kundens «hvilepuls» når de får hjelpen de trenger Administrerende direktør i Bas kommunikasjon ser tilbake på et godt driftsår i 2020, og ser positivt på fremtiden med en nyprodusert kampanje for Eika.