Vant «best in show»: – Sånne ting som er mulig med en modig kunde Volkswagen, PHD og TRY med stakk av med seieren for «The Walking Ads».
Volkswagen-kampanje sikret to sølv i Festival of Media Global Awards «The Walking Ads» ble premiert i kategoriene «Best Use of Real Time Marketing» og «Best Experiential Campaign» – utviklet i samarbeid med TRY og mediebyrået PHD.
Oda velger OMG som nytt mediebyrå i Norden Det er god fart i PHD om dagen og fremover skal byrået lede kunderelasjonen til Oda med hele Omnicom Media Group (OMG) i ryggen.
Tipsene som kan sikre norske løver i Cannes Lions Eddie D'sa og Beathe Stangeland Eide gir deg «How to Hack Cannes Lions».
To nordmenn klare for shortlist jury i Cannes Lions De skal i ukene fram mot Cannes Lions velge ut hvilke bidrag som blir nominert til hovedkonkurransen i Cannes i juni.
Ice-lanseringen Nice Mobil har fått designhjelp av Bleed – Prosessen har vært morsom og vi er stolte av resultatet.
Starcom vant kampen om ice - skal sørge for å doble markedsandelen - Ice er en fantastisk spennende merkevare å jobbe med, sier Nina Skotte i Starcom.