
Volkswagen-kampanje sikret to sølv i Festival of Media Global Awards
«The Walking Ads» ble premiert i kategoriene «Best Use of Real Time Marketing» og «Best Experiential Campaign» – utviklet i samarbeid med TRY og mediebyrået PHD.
– Kampanjen har vunnet mange konkurranser allerede fordi det er en så sterk kreativ idé, men det er veldig gøy å se at caset hevder seg i verdenstoppen i en mediestrategisk konkurranse som Festival of Media og blir premiert med to sølv, sier Beathe Stangeland Eide, ansvarlig for Volkswagen i PHD, i en pressemelding.
Trond Sandø, på vegne av TRY-teamet, legger til:
- Vi er stolte og fornøyde med at Volkswagen caset fortsetter å imponere utenlandske juryer.
Markedssjef Dan Ruben Johansen i Volkswagen Norge takker TRY og PHD:
– Gjennom det siste året har teamet levert resultater helt i toppen hva gjelder kreativ markedskommunikasjon med tilhørende strategisk medieplassering. Mest i fokus er naturligvis «The Walking Ads» som høster inn både nasjonale og internasjonale priser, men for oss er det likevel den konsekvente kvaliteten som leveres som er imponerende, sier Johansen.
PHD ble i tillegg belønnet som «Agency of the Year» og «Campaign of the Year» for PHD UK, med totalt 23 priser.
– Det er inspirerende og gøy å være en del av et så sterkt nettverk. Vi leverer kundeverdi, dokumenterer og vokser – også i Norge, sier administrerende direktør i PHD, Britt Skjeppestad.