BKK samarbeider med fire byrå for å få på plass navneendring til 50 millioner kroner Vestlandets største fornybarselskap, BKK, har valgt byråene Carat, POL, Try Råd og Netlife Bergen som samarbeidspartnere når selskapet nå skal gå fra én til to merkevarer.
Sikter mot utlandet: BKK skifter navn til Eviny Skal bruke mellom 40 og 50 millioner kroner på å skifte navn.
Bleed har hjulpet BKK-konsernet med å lage en strømutfordrer – Voltes verdiforslag og merkevareuttrykk vitner om en aktør som sikter på bransjelederskap.
Helene forlater jobben som markeds og kommunikasjonsansvarlig for å bli nettredaktør Forlater Labs for å bli nettredaktør i BKK.
Norske bedrifter biter på Super Bowl-reklame Nordmenn elsker når utenlandske kjendiser nevner oss. Nå har både statsministeren og BKK kastet seg på et amerikansk reklamestunt.
Han blir ny merkevaresjef i Vestlandets største fornybarselskap – Veldig enkelt å si ja til en av de mest spennende merkevarejobbene på Vestlandet.