Bring utforsker AI i ny kampanje mot bedriftsmarkedet Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste.
Mener Forbrukertilsynet kan bli mer imøtekommende: – At det blir murring er helt naturlig Forbrukertilsynet møtte flere store aktører for å snakke om grønnvasking.
Dette er årets jury i Nordic PR Awards Prisutdelingen har som mål å anerkjenne og hylle organisasjoner for deres enestående PR- og kommunikasjonsarbeid og resultater.
Posten med sterk bønn for Moder jord i årets julefilm – Dette en kjærlighetshistorie der vi har lagt vekt på mellommenneskelige følelser og relasjonene vi har til de som er nærmest oss, sier kreatørduoen i POL.
Posten henter ny kommunikasjonsdirektør fra DHL – Kombinasjonen av strategi og kommunikasjon er unik.
Posten fortsetter å levere som generalsponsor for Norges Håndballforbund Avtalen er fornyet med fire nye år.
Wavemaker blir nytt mediebyrå for Posten og Bring – Vi er veldig stolt og fornøyde med å ha vunnet Posten og Bring.