Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste
Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste

Bring utforsker AI i ny kampanje mot bedriftsmarkedet

Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste. 

Publisert

Derfor har de utviklet «Branded by Bring», et interaktivt AI-verktøy der nettbutikker og andre bedrifter kan lage sin helt egen reklamefilm om sin bedrift til fri bruk.

Det melder de i en pressemelding.

– I Bring leter vi alltid etter nye måter å bruke teknologi på for å bli raskere og mer effektive, derfor utforsker vi gjerne måter vi kan få AI til å fungere både for oss og våre kunder. Det ønsket vi å vise i kampanjen «Branded by Bring», sier Lena Engh, markedsansvarlig for Bring Norge i pressemeldingen.

Ved å kombinere flere AI-verktøy som ChatGPT, ElevenLabs, AIVA og Runway Gen-1, kjører Bring nå en kampanje hvor bedrifter selv kan lage en film som er skreddersydd for akkurat sin bedrift, og som fremhever samarbeidet mellom Bring og kundene deres. 

Dette er mulig gjennom å ta i bruk de siste fremskrittene innen AI-teknologi og sette dem sammen, og som samtidig gir brukeren muligheten til å være kreativ og innovativ med filmen sin. 

Innholdet som genereres med Branded by Bring-verktøyet er gratis å bruke på tvers av alle kanaler; fri for lisenser og ekstra betingelser.

– Vi ønsket å lage en kampanje som viser at Bring er rause med kundene sine. I tillegg var det viktig å vise til innovasjon og nytekning, samt lage noe som kan få bein å gå på digitalt. Det ble til «Branded by Bring», en AI som lager skreddersydde reklamefilmer til bedrifter som har behov for å synes digitalt, sier kreatørene bak idéen i Pol, Rikke Sofie Jacobsen og Pia Lystad.

Powered by Labrador CMS