Ny intern storproduksjon fra DNB DNB ga seg selv jobben med å lansere en av de største pensjonskampanjene på mange år.
– Prisene er symptomet. Byråmodellen er problemet Prisdebatten etter Bufdir-anbudet har blåst liv i en større diskusjon: Er det byråmodellen det er noe galt med – eller må bransjen bare bli flinkere til å vise hva de faktisk leverer? Tre byråledere svarer – og én ting er de enige om: Det må tenkes nytt.
– Byråene må selge oss de riktige tingene, ikke gamle pakker som funka før Christoffer Sapienza og Mads Bergstrøm i DNB Creative tror det er plass til både byråer og inhouse-avdelinger i reklameverden. Hvis ting gjøres riktig.
DNBs markedskampanje legger ut på norgesturné for tredje år på rad #huninvesterer skal innom 21 steder landet rundt.
DNB og TRY mobiliserer til kamp med Lise Klaveness DNB vil fylle Ullevaal Stadion for (k)vinnerlandslaget - vil bidra til å skape historie med #huninvesterer som avsender.