Easee ansetter kommersiell direktør Easee har ansatt Joris Hupperets som Chief Commercial Officer. Han får ansvar for selskapets samlede kommersielle utvikling og skal bidra til å styrke vekst og posisjon i det europeiske markedet.
Kenneth følger drømmen og starter fotballpodkast Kenneth Bjerga ble fostret opp på Liverpool. Da kona begynte å stille spørsmål ved hvor det var blitt av mannen, var svaret enkelt: Han måtte lage podkast for å finne seg selv igjen.
Har jobbet med både Jimmy Choo og Coca-Cola – nå går hun til Fabel Fabel Media starter 2024 med fulladede batterier og henter ny designer fra Easee.
Jesus Crisis – nå igjen? «En krise kommer sjelden alene, sies det. I min karriere har det vært en slags følgesvenn som er like presis som skattemeldingen», skriver Kenneth Bjerga i Easee.
Gir seg som kreativ leder i Easee - får samme rolle hos konkurrenten Tommy Ellingsen avviser at han forlater et synkende skip: – Alle tror jeg forlater Easee etter alt de har lest om selskapet i mediene, men det er ikke tilfellet.
PR-sjefen i Easee fikk avverget full razzia hjemme og på jobb – Det har jeg forresten ikke sagt til kona ennå – hun leser nok om det her for første gang.
Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
Easee inviterte Elon Musk til kaffe - Sparebank 1 har invitert Easee til en kopp te Kopierte «Musk City»-filmen for å introdusere nytt forretningsområde. Har landet både te-avtale og storbestilling av tekopper.
Grand Prix til TADA for «Hem-Heim-Him-Hjem» Reklamebyrået med base i Haugesund fikk den gjeveste prisen under Sterk Reklame.
Easee og TRY tar strøm-kampanje til Sverige Kampanjen «Elektrisk relevans» har hatt suksess i Norge: – Innsiktsmessig ser vi at både vi og svenskene står i ganske tilsvarende posisjon når det gjelder assosiasjoner, og at strømdebatten er het også i Sverige, sier Karen Bistrup i TRY Opt.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Easee fikk PR-verdi for 50 millioner kroner på Musk city-kampanjen – Dette er kanskje verdens dyreste kaffiinvitasjon.
Marthe Kindervaag går fra NRK til Easee Hadde en ambivalent følelse å forlate journalistikken til fordel for ladeselskapet.
– En ekstrem balansekunst å lage en Musk-frelst by Creative Director i Easee hørte på en spesiell podkast for å bli skikkelig kjent med Elon Musk.
Easee slukker lyset i Musk City I ekte «diner»-stil har mørket lagt seg og kaffen har blitt kald: – En kalkulert risiko, sier PR-sjefen om Musk-møtet som det aldri ble noe av.