Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
Easee inviterte Elon Musk til kaffe - Sparebank 1 har invitert Easee til en kopp te Kopierte «Musk City»-filmen for å introdusere nytt forretningsområde. Har landet både te-avtale og storbestilling av tekopper.
Grand Prix til TADA for «Hem-Heim-Him-Hjem» Reklamebyrået med base i Haugesund fikk den gjeveste prisen under Sterk Reklame.
Easee og TRY tar strøm-kampanje til Sverige Kampanjen «Elektrisk relevans» har hatt suksess i Norge: – Innsiktsmessig ser vi at både vi og svenskene står i ganske tilsvarende posisjon når det gjelder assosiasjoner, og at strømdebatten er het også i Sverige, sier Karen Bistrup i TRY Opt.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Easee fikk PR-verdi for 50 millioner kroner på Musk city-kampanjen – Dette er kanskje verdens dyreste kaffiinvitasjon.
Marthe Kindervaag går fra NRK til Easee Hadde en ambivalent følelse å forlate journalistikken til fordel for ladeselskapet.
– En ekstrem balansekunst å lage en Musk-frelst by Creative Director i Easee hørte på en spesiell podkast for å bli skikkelig kjent med Elon Musk.
Easee slukker lyset i Musk City I ekte «diner»-stil har mørket lagt seg og kaffen har blitt kald: – En kalkulert risiko, sier PR-sjefen om Musk-møtet som det aldri ble noe av.
Easee med helsprø tanke – inviterer Elon Musk på kaffe Filmens syretest var klima- og miljøminister Espen Barth Eide: – En rå og ekte reaksjon, forteller PR-sjefen.
PR-sjefen i Easee tipser unge som vil lykkes: – Gi litt faen i dette med titler og fancy-shit-navn – Du har ikke gått 3–5 år på skole for å ause rundt med tittelen din. La arbeidet tale for seg.
Moxey fikk verken en deadline eller et budsjett av Easee – I Easee er vi opptatt av effekt, og vi er heldige som har en økonomi til å vokse og satse, sier Martin Langeland.
Kakadu har valgt hvordan de skal bruke pengepremien fra Easee Valgte Schibsted Partnerstudio og innholdsartikkel for å lansere nytt produkt og bygge kjennskap til merkevaren.
Easee med «klisjé-annonse»: – Vi elsker å være annerledes – Vi som jobber med web elsker forkortelser, og det er bonuspoeng på jobbintervju å se hva som ikke hører hjemme, sier Vegard Terøy i Easee.
– Arbeidsgivere må ta et alvorlig dypdykk i seg selv «Kommunikasjon og markedsføring er fagfelt som kronisk kommer til kort i de fleste organisasjoner. Forventningene er ofte utopiske, men forutsetningene begredelige. Hvorfor er dette så vanlig i så mange selskaper?», skriver sier PR-sjefen i Easee, Kenneth Bjerga.
Studio Oker fikk oppdrag om å lage logo til en helt ny bil – har fortsatt ikke sett bilen – Vi ble fortalt at det var snakk om en robotbil og en fremtidsbil.