Bureau vinner månedens jobb: – En idé man skulle ønske man selv kom opp med Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer. Nå blir den hyllet av bransjekollegaer.
Dobbel overgang fra GK til Trigger Trigger har hanket inn to senior kreatører fra Geelmuyden Kiese. Nå er duoen i gang i Torggata.
Nok en kreatør fra Geelmuyden Kiese har meldt overgang til Trigger Også Øystein Vik er klar for byrået.
Erik har sett alle episoder av «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu» Molde og IKEA er stikkord for Erik Lysø i årets påske.
– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?
Erik sin ide ble så populær at kunden måtte ansette flere For ti år siden jobbet Erik i Frankfurt. Torsdag kom han tilbake og sikret seg en In2Sabre.