Her deler Paul Holmes ut In2Sabre-gullet til gjengen fra Geelmuyden Kiese. Her er det Erik Lysø, som har vært del av det kreative teamet som får prisen. Sammen med han står kreativ leder Ole Henrik Stubberud samt Trygve Tønnesen, kreativ partner til Stubberud og jurymedlem i årets SABRE Awards.
Her deler Paul Holmes ut In2Sabre-gullet til gjengen fra Geelmuyden Kiese. Her er det Erik Lysø, som har vært del av det kreative teamet som får prisen. Sammen med han står kreativ leder Ole Henrik Stubberud samt Trygve Tønnesen, kreativ partner til Stubberud og jurymedlem i årets SABRE Awards.

– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser

Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS