Her deler Paul Holmes ut In2Sabre-gullet til gjengen fra Geelmuyden Kiese. Her er det Erik Lysø, som har vært del av det kreative teamet som får prisen. Sammen med han står kreativ leder Ole Henrik Stubberud samt Trygve Tønnesen, kreativ partner til Stubberud og jurymedlem i årets SABRE Awards.
Yngve Garen Svardal
– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser
Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP