Volkswagen henter kom-sjef fra First House Torkel Nohr Fjørtoft (33) er ny kommunikasjonssjef for Volkswagen personbil og Volkswagen Nyttekjøretøy i Harald A. Møller AS.
Norge skal kjøpe fregatter for over 100 mrd. kroner – en rekke PR-byråer er involvert Travle tider for norske byrå.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
Nå har Jon Georg Dale overtatt sjefsstolen i First House Jon Georg Dale har nå overtatt styringen i PR-byrået, og får virkelig merke det på tiden.
Pfizer-topp til First House Tidligere medisinsk direktør Erik Hjelvin blir assosiert partner i First House der han vil inngå i selskapets helse-team.
Nok en DN-topp går til First House-miljøet Hege Yli Melhus Ask og Trond Sundnes – tidligere konsernsjefer i NHST og DN Media Group – blir kolleger igjen.
Dette sier konkurrentene om First House sin Kongsberg-satsing – Jeg er bekymret for mangelen på forståelse mellom politikken og næringslivet.
First House vil skape nytt Arendalsukaeventyr – på Kongsberg – Vi er ikke lei, men det er en forbanna lang tur. Og det toget blir man jo sjøsyk.
Fra Boeing til Sustainability Rådgivningsselskapet Sustainability AS henter inn Daniel Dammann fra flygiganten Boeing.
Hardt ut mot antallet kommunikasjonsfolk i det offentlige: – Veldig vanskelig med å forstå det – Forklarer gjerne hvorfor, svarer Bane NOR-sjef.
Fredrik Halsen går fra Burson til First House – Vi er svært fornøyde, sier daglig leder i First House, Per Høiby.
– Fordi jeg skjønte det kom til å bli et mas, var det like greit å slutte i First House Tor Mikkel Wara mener debatten om åpne kundelister er overdrevet.
Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
Taushet rundt permisjon i byråbransjen Hvordan tilrettelegger byråer for ansatte i permisjon, og hva er holdningen til karriereutvikling i denne perioden? Mange byråer ser ut til å vegre seg for å svare på dette spørsmålet.
PR-byråene om mulig regjeringsskifte: – Alltid spennende hvordan politikk kan påvirke markedet Stortingsvalget i 2025 kan få stor betydning for det offentliges bruk av eksterne PR-tjenester.