Ironisk at en bransje som selger kommunikasjon, ofte sliter med å forklare sin egen verdi «Om debatten reduseres til å handle om enkeltsitater tatt ut av kontekst, mister vi poenget.», skriver Benedicte Wilson i dette innlegget.
En litt for banal analyse av Wilson «Benedicte Wilson ble intervjuet i KOM24 27.10, og kommer med noen påstander som oppleves lite nyanserte og lite kollegiale», skriver Camilla Kim Kielland i dette innlegget.
– Byråenes forretningsmodell er død Reklamebransjen sliter med både troverdighet og manglende inntekter. Imens skjer det store ting i Bergen.
Poynt mistet 70 prosent av inntektene over natta: – Vi måtte revurdere hvordan vi driver byrå Plutselig gikk Poynt fra vekst og trygghet til krise og underskudd. Så måtte alt snus.
Corporate Communications gjør endringer i toppen – Alt dette er jo grep vi tar for å styrke styringsmodellen og vokse videre.
TRY Dig blir ehandels-og teknologipartner for Northern Playground – For å lykkes i å oppnå Northern Playground, så må vi også lykkes med å bidra til noe større enn den teknologiske riggen vi skal sette opp.