Leder juryen og vinner nesten alle prisene selv: – Ikke bestukket noen Øyvind Waage i Per Høj tror jurylederen kan føle seg litt flau, Therese Becke i Pol synes det er synd for de andre byråene, mens TRYs Kjetil Try gidder ikke å spekulere i det engang.
Morgenstern vinner femte Sølvfisk for året – kun én har sluppet unna Morgenstern fortsetter sin suksessrekke og sikrer seg nok en sølvfisk, denne gangen for juni.
Nok en sølvfisk til Morgenstern og Finn.no Mai-Sølvfisken går til Morgenstern og Finn.no for «Squeese Day». Byrået sikrer seg sin fjerde Sølvfisk for året, og den andre for Finn.no.
PowerOffice får sin første sølvfisk: – Treffer på kornet Morgenstern og PowerOffice stikker av med sølvfisken for april.
En konkurransebransje på hell? «KOM24 lurte på om vi ikke syns det er litt for mange konkurranser i reklamebransjen. Vi lurer heller på om det snart er noen igjen», skriver Torny Hesle.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
Selah Sleep er årets «Gullspire» Start-upen får kommunikasjonshjelp fra TRY og reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
Gleder seg til å hylle reklamebransjen – Det å skulle fortelle en historie på 30 sekunder er ingen lett oppgave.
Derfor er bilreklamer så like Kreativitet er ofte svært viktig for å lage en god og treffsikker reklame. Er dette mangelvare i dagens bilreklamer?
Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.
Disse seks byråene kjemper om Gullfisken POL, Morgenstern, TRY, Alexander Reklamebyrå, Per Høj og Anorak – har alle muligheten til å sikre seg Gullfisken neste måned.
TRY-eide byråer leder Gullfisken-juryen for tredje året på rad – Det blir nok ikke et fjerde år, sier TV 2.
Postens reklame om skeiv juleromantikk mest populær blant seerne i fjor Landets TV-seere har stemt fram Postens reklamefilm «When Harry met Santa» som vinner av Gullfisken 2021.
Helene Olafsen skal dele ut Gullfisken sammen med kjæresten Lover stort show med kjente artister og gode parodier.