WAL i full gang med ny satsing - disse har blitt med på laget WAL har det siste halvåret økt satsningen på media. De teller nå 20 medieressurser som er i sving. Både Coop og Komplett er med på samarbeidet så langt.
Slik får du jobb i reklamebransjen Gira på å jobbe med reklame? Tre ledere deler sine tanker om hvordan man har størst sjanse til å få jobb.
WAL og Komplett utvider suksesskonseptet med nye filmer Komplett fortsetter å løfte fram ordrette anmeldelser som blir til slagord, og gjør det denne gangen med blant annet tre nye filmer som handler om gaming.
Se listen her – så mye tjente reklametoppene i 2022 Innteksfest for ANTI-toppene, mens WAL-sjefen må se inntekten krympe med mange millioner kroner.
Dette sier byråene om pitch-føringer fra Kreativt Forum KOM24 har snakket med flere reklamebyråer om de nye føringene for byråkonkurranser.
Hundretusener dagsverk borte: Men bransjen vil ikke snakke om hvorfor Særlig sykefraværet blant kvinner stiger.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
For fire år siden var de studenter – nå er de partnere i et av landets største reklamebyrå Med åtte nye eiere i byrået mener byråleder Herman Mueller Stormyr at byrået er bedre rustet enn noen gang.
Scorer høyt i ny undersøkelse om likestilling og mangfold: – Ikke overrasket Sammen med to andre bransjer scorer aktører innenfor PR, markedsføring og kommunikasjon best av alle.
Komplett klare med sin største merkevarebyggende kampanje på mange år – Nå har vi i teorien en bank med over 13 000 pay-offer med tilhørende uttak.
Det morsomste Herman Stormyr gjorde i 2023 var å gifte seg spontant Les om hvordan byrålederen skal feire jul og hva han håper blir de viktiste uttrykkene for 2023.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.
Så mye tjente norske reklame-topper i fjor I vårt utvalg skiller elleve millioner kroner mellom topp og bunn av oversikten.