WAL står bak Kompletts merkevarekampanje.

WAL og Komplett utvider suksess­konseptet med nye filmer

Komplett fortsetter å løfte fram ordrette anmeldelser som blir til slagord, og gjør det denne gangen med blant annet tre nye filmer som handler om gaming.

Publisert

Komplett.no lanserte i fjor nytt kommunikasjonskonsept og er nå ute med nye filmer og uttak som løfter fram gamingkategorien.

 Se filmene lenger ned i saken.

– Vi har sett svært gode resultater av konseptet vårt «Godt anmeldt» og det ble derfor helt naturlig å fortsette å bruke dette som et rammeverk når vi nå går veien for å tilgjengeliggjøre gaming for en større målgruppe, sier Emil Åkered, markedssjef i Komplett i en pressemelding. 

Gaming er noe flere og flere i Norge driver med og det er faktisk så mange som 1,5 millioner nordmenn som gamer i en eller annen form. 

– Komplett har de mest fornøyde kundene, men de blir ikke husket så ofte som de fortjener. Vi håper disse filmene bidrar til at alle som skal ha gamingutstyr husker på Komplett oftere, sier Herman Stormyr, byråleder i WAL. 

De kreative lederne i WAL, Simen Frogner og Fredrik Bjørn, har vært kreativt team på jobben.

– Det er både en takknemlig og morsom jobb å dykke ned i de 15 000 anmeldelsene av Komplett på prisjakt.no og vurdere hvilke som kan ta form som egne historier i Komplett-universet, sier Bjørn før han avslutter: 

– Denne gangen møter vi en tenåringsdatter med oppgraderingsbehov, en kar med streaming-ambisjoner og en samboer som ikke elsker fargesprakende LED-belysning. Likt for de alle er at de finner det de trenger hos Komplett, og at de mildt sagt er jettenøjde med handelen. 

Filmene er produsert av Bacon med Kasper Häggstrøm på regi og skal gå på TV, Kino og OLV i Norge og vil også lanseres i Sverige og Danmark.

Powered by Labrador CMS