Vil ha sin egen TikTok-stjerne – 80 unge meldte seg Unity Arena søkte en deltids innholdsprodusent som kunne bli arenaens ansikt utad på TikTok og Instagram. Responsen var overveldende.
Stadig flere satser selv – nå lanseres Kollega & Venn Stadig flere hopper av og starter for seg selv. Nå gjør Embla Charlott Bjerknes og Charlotte Lerdal Groven det samme – med byrået Kollega & Venn.
Hun er ny innholdsprodusent i Takk for sist Sara Reite Jacobsen er ansatt som ny innholdsprodusent i innholdsbyrået Takk for sist, og tar med seg erfaring fra både byrå og markedsavdeling.
Skal forme GAGNERs merkevarestrategi: – Markedsførere må jobbe smartere Etter å ha levert bacheloroppgave med toppkarakter om hvordan utradisjonell markedsføring kan fange Gen Zs oppmerksomhet, gikk Lena Vervik Andreassen rett ut i fast jobb som innholdsprodusent hos GAGNER.
Fotballen satser på egne kanaler når sportsredaksjonene forsvinner Blir det mer innholdsproduksjon fra egne kanaler for norske fotballklubber når sportsredaksjonene legges ned?
Kommunikasjonsjobben i NRK vekker stor interesse – nesten 150 søkere Det er stor interesse for å jobbe med kommunikasjon i NRK. Hele 148 personer har søkt på et ledig vikariat som kommunikasjonsrådgiver i rikskringkasteren.
Blir Head of Content i Egmont People: – Nå kjører vi! Elise Bonilla rykker opp i Egmont People og får ansvaret for innholdssatsingen i byrået. Nå deler hun sine beste råd for å lykkes med innhold i en stadig mer uforutsigbar digital verden.
Elisabeth og Vilde fikk jobbene som over 200 søkte på Elisabeth Larsen og Vilde Dalstø er storfornøyde med å ha fått jobb hos Kristiania i et krevende arbeidsmarked.
– Etterspørselen etter å lære mer om KI er enormt stor – Skyhøyt langt over alle andre ting bransjen ønsker å lære seg framover.
Ny undersøkelse: 1 av 4 annonsører tror KI betyr færre medarbeidere Bransjen spår at kunstig intelligens vil føre til færre ansatte og sparte utgifter.
Bygger karrieredrømmen mens de studerer: – Nå er det bare å krysse fingrene Med eget markedsføringsbyrå håper studentene bak Studio BLÅ å bygge kompetanse og sikre seg en plass i en konkurranseutsatt bransje.
Seks av ti i reklamebyrå bruker KI til å lage innhold Teft sin årlige bransjeundersøkelse viser at bruken av KI har doblet seg i bransjen siste året. Mest ivrige er de i reklamebransjen.
Meri Wiik – vi er helt enige: Linkedin er ikke stedet for å kontrollere de ansatte. Det er heller ikke Narify «Vi skal være de første til å innrømme at ordvalget vårt ikke var det beste. Det vi skal gi bedrifter, er oversikt. », skriver Kjetil Hundhammer i Narify.
Starter eget selskap rett fra skolebenken Etter tre år på bachelor i PR og strategisk kommunikasjon ved Kristiania, har Eivind Schau lansert sin egen bedrift: schriv.
Over 200 stykker ville ha jobben – hele søkerlisten ser du her Det har aldri vært så mange som har søkt på jobb i kommunikasjonsavdelingen deres. Her kan du se hvem som ville ha jobben.
Ekte Kommunikasjon tar ny retning: – Ville forskjellige ting Ingebrigtsen leder nå Tinde Advise, Carlsen er ved roret i Fixd og Schau står bak Schriv.
Tar over roret i TRY Innhold Madeleine Strand er ny leder av TRY Innhold og mener godt innhold krever solid kjennskap til strategien.
Huseierne styrker SoMe-laget Hele 160 søkere kjempet om den nyopprettede stillingen hos forbrukerorganisasjonen.