Starter eget selskap rett fra skolebenken Etter tre år på bachelor i PR og strategisk kommunikasjon ved Kristiania, har Eivind Schau lansert sin egen bedrift: schriv.
Over 200 stykker ville ha jobben – hele søkerlisten ser du her Det har aldri vært så mange som har søkt på jobb i kommunikasjonsavdelingen deres. Her kan du se hvem som ville ha jobben.
Ekte Kommunikasjon tar ny retning: – Ville forskjellige ting Ingebrigtsen leder nå Tinde Advise, Carlsen er ved roret i Fixd og Schau står bak Schriv.
Tar over roret i TRY Innhold Madeleine Strand er ny leder av TRY Innhold og mener godt innhold krever solid kjennskap til strategien.
Huseierne styrker SoMe-laget Hele 160 søkere kjempet om den nyopprettede stillingen hos forbrukerorganisasjonen.
Fra Språkrådet til boutique-byrå Salo Kommunikasjon knytter til seg Isak Ramsvik som ressurs på innholdsproduksjon og markedsrådgivning.
Zoaring tildelt rammeavtale med Equinor Stavanger-selskapet er stolte over å kunne kunngjøre at de har signert en rammeavtale på opptil 10 år med Equinor.
Influenser lanserer tek-start up – Målet er at bedrifter og byråer kan kutte i markedsføringsbudsjettet
Mennesker vil se mennesker, ikke bedriftslogoer «I det siste har jeg begynt å inkludere meg selv mer i innholdet jeg produserer på jobb. Hvorfor? Fordi det er effektivt», skriver Bella Engh.
Bransjen sliter. Dette sier studentene om jobbmulighetene Det er tøffe tider for kommunikasjonsbransjen. Studentene har ulike forhåpninger for tiden som kommer etter bachelorgraden.
Innhaldet er velferdsstaten si blindsone «For å bevare tilliten til velferdsstaten må NAV - og offentlig sektor generelt - forstå at innhaldet er ein sentral del av tenestene dei leverer til befolkninga», skriv Are Gjertin Urkegjerde Halland.
Caroline skal produsere innhold for RBK Kvinner Caroline Stellander Vollen gleder seg til å lage innhold i sosiale medier for Rosenborg BK.
Hurtigruten Svalbard med nytt byråsamarbeid Trigger inngår samarbeid med Hurtigruten Svalbard- vant for erfaring med reiselivsbransjen og tydelige satsning på bærekraft.
Stein Arild har fått ny jobb som innholdsprodusent – Jeg gleder meg til å formidle den entusiasmen våre kunder viser oss i det daglige, historier som kan inspirere andre til bevegelse.
Treningsgiganten styrker seg på innhold når de snart skal lansere nytt konsept – Grunnen til at vi nå etablerer eget produksjonsstudio internt er for å få mer fleksibilitet og skalerbarhet av produksjonen.