Isbjørn Is sliter med det nye markedsføringsforbudet Har stoppet alle sponsoravtaler til lokal idrett.
Isprodusentenes kommunikasjon i høysesongen: – Fikk en henvendelse fra et japansk TV-show Sommer og sol er for mange synonymt med iskrem-spising. Diplom-Is, Hennig-Olsen Is, og Isbjørn Is får mange henvendelser fra ulike kanter.
Apriil styrker medieavdelingen – henter fra Isbjørn is Tim Pedersen går fra markedssjef i Isbjørn Is til Apriil Reklame, som medie- og digital rådgiver.
Fikk klager på støy - slik unngår Isbilen problemet nå – Vi får mange flere tilbakemeldinger fra kunder som ikke registrerer at bilen er i deres område.
Isbjørn Is fyller 60 år med ny visuell profil – Nå begynner vi å bli komfortable med den nye logoen Slik har landets tredje største iskremprodusent prøvd å bevege seg vekk fra First price-stempelet og over i Ben & Jerrys-klassen.
Merkevareløft for Isbjørn Is Designet har som formål å bygge kjennskap og preferanse hos både store og små iskremglade.