Om reklamene på San Siro: – Husker ikke en eneste en av annonsørene Flere norske annonsører var synlige på skjermen under Norges storkamp mot Italia. Men er det mulig å måle effekten av denne reklamen?
Norske annonsører tapetserte San Siro – Dette betyr eksponeringen Flere norske aktører fikk godt med synlighet under kampen mellom Italia og Norge. Hva det kostet vil de ikke si mye om.
Bane NOR gir JCDecaux reklamerettighetene – igjen Reklamegiganten får eksklusiv rett til 600 flater – slo ut Bauer Media Outdoor i kampen om kontrakten.
Bayer legger ned kom.avdelingen sin i Norge Frode Nakkim står uten jobb etter elleve år hos legemiddelgiganten.
Klæbo inngår partnerskap med Uber Blir den første norske idrettsprofilen som Uber inngår partnerskap med.
71 av 106 styremedlemmer er menn En gjennomgang av 25 av landets største reklame- og PR-byråer viser at bransjen henger langt etter lovkravene om kjønnsbalanse. Hos flere er styrerommene fortsatt rene mannsklubber.
Forskningsinfluensere fra USA skal selge Oslo til verden Mens forskningen i USA mister støtte under Trump, satser Oslo kommune offensivt. Fire amerikanske forskningsinfluensere er hentet hit for å selge hovedstaden som global kunnskapsby.
– Et juridisk minefelt for annonsører Nye regler strammer inn på hva norske annonsører kan gjøre. – Norge er ikke en øy, men vi oppfører oss som en, sier Orkla-advokat Martin Berggreen Rove.
Elon Musk har fått nordmenn til å flykte fra X Omdømmet til Musk og manglende innholdsmoderering får folk til å flykte fra plattformen.
Splay One signerer TikTokeren Christina Markhus Blir deres første profil i ny satsing på eksklusivt management i Norge.
Norske ungdommer bruker mest tid på SoMe i Norden – Det er tøff kamp om både reklamekroner og forbrukernes penger i det norske markedet.
Bidragene strømmer inn – nå utvides innsendingsfristen For å sikre at alle rekker å sende inn bidrag, får du nå enda litt tid på deg til å sende inn bidrag til Den store kommunikasjonsprisen.
Erna Solbergs nærmeste rådgiver: – Tusen hjertelig takk for at jeg har fått jobbe så tett med deg «Det er rart med dager man vet skal komme, men som likevel er umulig å se for seg.», skriver Cato Husabø Fossen i dette innlegget.
Dentsu vinner gigantavtale med BMW i hele Europa BMW Group har valgt dentsu som sin mediepartner i 23 europeiske markeder – inkludert Norge.
Støre åpner for å se på alkoholreklame-reglene – Det er grunn til å se på muligheten for å informere om produkter, sier statsministeren til NTB.