Hevder Norge sakker akterut i KI-revolusjonen Mener norske selskaper og arbeidstakere ligger langt bak sine europeiske motparter i bruk av, innsikt i og verdiskapning fra GenAI. Det kan man tape milliarder på.
TikTok-veksten fortsetter – ingen plattformer bruker man mer tid på Du vet den følelsen når du er på TikTok og du føler du har skrollet i timevis? Du er ikke aleine om å ha det sånn.
Dette var krisekommunikasjonen Toyota brukte da «alt» gikk galt Det var høye forventninger til Toyota bZ4X, som markerte bilmerkets inntreden i elbilmarkedet. Sikkerhetsproblemer og ytelseskrav satte merkevaren på prøve, og Toyota måtte håndtere en krevende krisesituasjon.
Tolv nye partnere i NoA Norge i år – Det er alltid en stor glede å invitere nye partnere fra selskapene våre.
XPENG valgte Geelmuyden Kiese Skal være deres fullservice-byrå for å støtte all markeds- og selskapskommunikasjon i Norge.
Nationen har valg POL som sitt nye reklamebyrå – Norge trenger en solid avis som ser landet vårt fra distriktenes perspektiv.
Medieinvesteringene fortsetter i pluss Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en oppgang på 2,2 prosent etter årets 10 første måneder. Men tallene for oktober deler de ikke.
Kritisk til mediehåndteringen: – Bør ha en strategi som alle skjønner NRK-kommentator Jan Petter Saltvedt mener Fotballforbundet har mistet kontrollen når stjerner som Erling Braut Haaland og Caroline Graham Hansen ikke stiller opp for pressen.
Her er GK-toppen på Trump-møte i USA Kjendiser og politikk på programmet når Geelmuyden Kiese tar med kunder på tur til USAs østkyst.
Coca-Cola lanserer ny kampanje Få elsker sin taco så høyt som oss nordmenn. Dette har Coca-Cola merket seg.
Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.