Nesten 200 søkere på rådgiverstilling: – Burde kanskje vært tydeligere Thomas Skjennald fikk mye å tenke på da han så søkerlisten til stillingen som kommunikasjonsrådgiver i OBOS.
Workplace legges ned – på jakt etter nytt kommunikasjonsverktøy Metas overraskende avgjørelse om å legge ned Workplace skaper hodebry. Nå pågår jakten på å finne erstatninger som kan ivareta den gode internkommunikasjonen.
Oculos vinner OBOS som kunde Etter en lang og krevende anbudsprosess med store internasjonale aktører, står Ahead-byrået Oculos igjen som vinner av OBOS.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Ny leder for Innholdsdesign og digitale kanaler i OBOS 12 år i familiestyrt selskap og seks år i partnerstyrt selskap førte til slutt til OBOS.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
Bror jobber i OBOS i sommer: – Ekstremt morsomt Har flere ulike arbeidsoppgaver innenfor kommunikasjon.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
Jurygeneral Hans Petter Stub fikk æresprisen i Magnet Awards – Hans tanker er originale tanker ment for å flytte bransjen fremover, lyder begrunnelsen.
Så mange millioner kroner brukte Obos på krisehåndtering etter medlemsopprøret Krisehåndteringen av medlemsopprøret kostet Obos mange millioner kroner.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
OBOS hentet hjem europeisk sponsorpris Har aldri vunnet i denne konkurransen før, men da de først gjorde det stakk de av med to priser.