Magnus Nord Eidene, Technical Project Manager i Oculos, Kristin Møllerplass, Business Development Manager i OBOS, Clarisse Aase Ovrum Fossum, Direktør for medlemsvirksomhet i OBOS, og Kristian Marthinsen, Nordic Head of Business Development i Oculos.

Oculos vinner OBOS som kunde

Etter en lang og krevende anbudsprosess med store internasjonale aktører, står Ahead-byrået Oculos igjen som vinner av OBOS.

Publisert

Selskapet skal fremover bistå boligbyggelaget med videreutviklingen av deres medlemsprogram, gjennom lojalitetsplattformen Trigg Loyalty.

– Det at en av Norges største merkevarer velger Oculos og vår nye lojalitetsplattform Trigg Loyalty er veldig stort for oss.

Det sier Toralf Waaktaar-Slokvik, administrerende direktør i Oculos, i en pressemelding og fortsetter: 

– OBOS har et stort medlemsnettverk, men det er ikke alle som vet om alle fordelene som ligger i dette medlemskapet. OBOS ønsker derfor en løsning som vil gi medlemmene fordelene mer automatisk og påminne dem om verdien av sitt OBOS-medlemskap.

Ny teknologi

Grunnen til at valget falt på Oculos og Trigg Loyalty, er at teknologien støtter OBOS sine ambisjoner, samtidig som det er klare fordeler med at Trigg Loyalty er utviklet i Norge. 

Dette vil forenkle integrasjonsarbeidet mot OBOS sine samarbeidspartnere. 

– OBOS er en medlemsorganisasjon noe som betyr at våre investeringer og utvikling skal komme medlemmene til gode. Ved å implementere ny teknologi vil vi løfte verdien av et OBOS-medlemskap for det enkelte medlemmet, sier Clarisse Aase Ovrum Fossum, direktør for medlemsvirksomhet i OBOS, og legger til: 

– Etter grundig vurdering av leverandører for denne utviklingen falt valget på Oculos, som har demonstrert en solid teknologi, domenekunnskap og fleksibilitet som vi verdsetter. Vi ser fram til å samarbeide tett med Oculos videre.

Kunden i fokus

Oculos lanserte Trigg Loyalty i februar og målet er at lojalitetsplattformen lett skal kunne integreres i selskapers eksisterende verdikjede og spille på lag med deres MarTech-systemer.

– Vi ser hvor viktig det er for bedrifter å gå fra en tradisjonell kundeklubb som bare gir rabatter, til et mer kundesentrisk lojalitetsprogram som gir fordeler og produkter basert på det som passer best for kunden, sier Waaktaar-Slokvik.

I Trigg Loyalty vil OBOS kunne sette opp hvilke regler som skal gjelde for deres lojalitetsprogram, om det skal være insentiver knyttet til kjøp eller aktiviteter som de ønsker at medlemmene skal gjennomføre.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS