Max Social gikk fra tap til millionoverskudd på ett år Profilbyrået snur minus til pluss. TikTok-satsing og produktlanseringer ga rekordinntekter i 2023.
Ny kanal for mediekjøp: Beta er Norges nye Twitch-byrå Twitch startet som «guttas gaming-plattform». Nå vokser det i rekordfart og skaper millioninntekter.
«Gutta» svarer med personangrep på kritikken – At en middelaldrende dame, rake motsetningen til målgruppen vår, ikke digger innholdet vårt, driter vi helt ærlig i, skriver «Gutta» til VG.
Norges første seier i Nordic YouTube Works Awards For andre året på rad hevder «Erik og Oskar pusser opp» seg på Nordic Youtube Work Awards.
Max Social-sjefen om Bernt Hulsker-saken: – Krasjkurs i krisehåndtering – Jeg har ikke barn selv, men av og til føles det som om jeg har 40 stykker.
Oskar Westerlin lokker fansen med sydentur: Her camper de utenfor Influenseren fikk enorm oppmerksomhet for sitt virale bollestunt. Nå er han klar med ny lansering.
Dette er vinnerne av VIXEN Awards Det er duket for storslått prisutdeling når årets Vixen Awards går av stabelen.
Vixen Awards: – Det hadde gagnet oss å vinne, men det er morsommere hvis vi taper Har allerede forberedt taperinnlegget på Instagram, i tilfelle de ikke går seirende ut mot Oskar Westerlin og de andre stjernene
Oskar Westerlin felt for TikTok-markedsføring Det gikk så langt at en rektor så seg nødt til å invitere Westerlin for å unngå at ungdommen skulle forlate skolen.
Oskar Westerlin anklaget for skjult reklame i «Forræder» Skjult reklameanklager og Medietilsynets klare reaksjoner.
Da Oscar Westerlin begynte å reklamere for YT tok det helt av – Det er veldig gøy å høre at Tine opplever en stor opptur etter all gratispromoteringen.
Oskar Westerlin og «Jølle» sikret seg over 6,5 millioner i inntjening i fjor Med en imponerende vekst i inntektene i 2022, har Oskar Westerlin og hans partner Jørgen «Jølle» Fjeldberg satt enda høyere mål for året. Duoen er fast bestemt på å fortsette sin suksesshistorie.
Disse fire får prøve seg i «Forræder» TV 2 bekrefter 22 nye deltagere til en tredje sesong av programmet.
Influenser tråkker inn penger for Kreftforeningen Oskar Westerlin donerer selv penger for hver kilometer han sykler.
Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Slik kom Ung i Trafikken seg inn på statsbudsjettet ved hjelp av godt kommunikasjonsarbeid For første gang får de støtte fra statsbudsjettet, mye takket være god eksternkommunikasjon.