– Merkene har sluttet å snakke for de er redde for å bli beskyldt for grønnvasking Snart vil et flertall av nordmenn ha en bærekraftig livsstil, viser undersøkelse. Men bransjepersoner savner kommunikasjon fra bedriftene.
Polestar og Trigger undersøker hjernen Hva er det egentlig som skjer med oss når vi opplever kjøreglede? For å komme nærmere svaret tok Polestar og Trigger i bruk nevroteknologi.
Polestar ønsker mer bærekraftig reising Teamer opp med Trigger og frikjører Nikolai Schirmer om å beskytte vinteren.
Zero-topp mener det må bli mye vanskeligere å drive med bærekraftskommunikasjon Mener det har vært altfor lett å si man er bærekraftige til nå. Håper at norske bedrifter tar det til seg.
Polestar valgte Trigger: – Enorm begeistring – En av verdens mest spennende merkevarer, uavhengig av bransje og kategori, sier Markus Eckbo Endresen i Trigger.
Polestar har hentet inn H&Ms kommunikasjonssjef El-bil selskapet styrker arbeidet med ny kommunikasjonssjef