Derfor er drakten så viktig Hvert år deler Sparebanken Norge ut drakter til håndball- og fotballag i alderen 6-12 år, men de har aldri fortalt hvorfor drakten er så viktig
Ny direktør for Merkevare og marked i Norsk Tipping Linda Eng Strand fra Hamar er ansatt som ny direktør for Merkevare og marked i Norsk Tipping. Hun tiltrer i stillingen 1. august.
Samfunnsansvar er også merkevarebygging «Det er store muligheter til å drive verdifull merkevarebygging, selv uten store annonsebudsjetter», skriver Diana Peters.
Slik endret Gjensidige sponsorstrategien sin En gutt som hadde planer om å ta livet sitt ble reddet av Gjensidiges festivalsatsing. Nå introduserer de Pusterommet på flere arenaer.
Denne banken er kåret til Årets markedsfører – Det som er spesielt med denne filmen er at den er hundre prosent ekte.
Sparebank 1 SMN med tydelig budskap til innbyggerne: – Ikke likegyldig hvor du handler – Det var et poeng å gjøre filmen kort, men kraftfull og hele tiden fokusere på hovedbudskapet om å handle lokalt.