Norge stakk av med to priser i TikTok Ad Awards WAL, Smør og OMD tok med seg hver sin seier da TikTok kåret Nordens mest kreative kampanjer for 2025.
Her er de norske nominerte WAL, OMD, Smør og Precis Digital er blant byråene som kan hente hjem heder når TikTok kårer årets mest kreative kampanjer i Norden.
Smør dobler teamet Teknologibyrået Smør vokser videre og har hentet Ingrid Linjordet som ny prosjektleder. Med ansettelsen har Smør doblet antall ansatte på ett år – fra tre til seks medarbeidere.
Slik bygger Stordalen sitt kommunikasjonsimperium Petter Stordalen har vært med på å starte seks byråer på kort tid.
Slik gikk det med bransjen under Holmenkollstafetten I helgen gikk Holmenkollstafetten av stabelen. Her har vi samlet en oversikt over hvordan det gikk med byråene våre.
Disse KI-verktøyene har kommunikatører oversett Fredrik Pettersson, Alexander Solbakken og Edmond Yang prøver ofte nye verktøy, og har flere anbefalinger.
Smør ansetter to nye Teknologibyrået Smør vokser, og henter de to kreative teknologene Marius Nettum og Nanette Lindrupsen for å møte den sterke veksten.
Stordalen starter techbyrå - får med seg TRY-trio Petter A. Stordalen fortsetter å investere i den kreative bransjen, og går sammen med et team fra TRY om å starte creative tech-byrået Smør.