Da ølfestivalen ikke fikk reklamere for produktene måtte de tenke kreativt Takket være strenge norske alkoholregler måtte gjengen bak ølfestivalen What's Brewing tenke annerledes. Merkevarekonseptene har gitt dem internasjonal oppmerksomhet.
Inger Johanne hoppet fra Hill+Knowlton til ONS: – Myk overgang Inger Johanne Stenberg har vært journalist i NRK og seniorrådgiver i Gambit. Nå jobber hun med kommunikasjon for en av verdens største oljemesser.
Kristin prøver å bruke det nye kommunikasjonsstudiet i Stavanger til å få ny karriere Kommunikasjonsstudiet i Stavanger er blant landets mest populære fag. KOM24 har vært på besøk og møtt studenter, forelesere og ansatte.
Slik vil Øyvind endre SR-Banks kommunikasjonsstrategi Øyvind Knoph Askeland er ny kommunikasjonsdirektør i SR-Bank. Slik vil han løfte landets største sparebank på kommunikasjon.
Ikke fornøyd trass økte byråinntekter: – Svakere enn forventet – Det er helt ok tall, men vi er ikke fornøyd.
Tidligere Nucleus-partner blir Fasett-partner og leder for stavangerbyråets Oslokontor Kyrre Edquist-Hansen skal ta med «Fasett-modellen» fra Stavanger til hovedstaden.
Som å skyte fra hofta, i blinde og med promille «Selv om 2021 har bydd på flere lyspunkter og mange nye kunder, klarer jeg ikke å kvitte meg med følelsen av at vi står på kanten av stupet.»
Melvær &CO flytter sammen med norsk Facebook-utfordrer Rockegründeren Lasse Andersens nyeste prosjekt vil jobbe tett sammen med et av Stavangers eldste byrå. Egentlig skulle Melvær&co bare designe logen til indyRIOT.
Lars Idar Waage bytter jobb: Får oppfylt drøm om å jobbe med gammel kollega igjen Den tidligere journalisten blir kommunikasjonsrådgiver.
Fasett ble den store vinneren i Stavanger – Stakk av med hele elleve priser i Sterk reklame Endelig var det tid for prisutdeling i Stavanger igjen.
Melvær&Co har 40 prosent av inntektene sine knyttet opp mot én messe – Så kom Covid19 og avlyste alt – Når den ble kansellert så merket vi jo det.
Sommer for Egil er late dager i hengekøye på hytten og kanskje en hvetebolle eller to i Lom Men om han har gjort noen tabber på jobb? Nei, det har han glemt..
– De beste kommunikasjonsfolka jeg vet om er aktive, interesserte og nysgjerrige lyttere og observatører – Vi bør ta oss litt tid til å reflektere over og lære av egne og andres feil og flauser nå og da — og gjerne le av dem på sommerfesten.
Gikk fra èn følger til 25 000 visninger på TikTok på èn natt Nok en viral suksess fra det alkoholfrie båtlivet.
Janove Ottesen-sang skal være med og redde liv på sjøen i sommer Bisarr kampanje skal få folk til å unngå styrepils-kapteinene.
Kvar gong nokon av Equinors 8500 samarbeidspartnarar sender ut ei pressemelding om selskapet, må Kjetil godkjenna den Bestemmer kva leverandørane får seia om gigantselskapet.
Frida skal jobbe med intern og ekstern kommunikasjon for Nye Stavanger universitetssjukehus Med fersk bachelorgrad skal Frida Ripland Moberg bidra med mediehåndtering og innholdsproduksjon for Nye Stavanger universitetssjukehus.