– Har vært en viktig møteplass for Lyse i et par tiår Atle Simonsen leder kommunikasjonskomiteen til ONS.
Fra kom.sjef i Kolombus til vikar i NRK – Jeg har jo vært ute av journalistikken i ti år, da er det utrolig spennende å gå tilbake igjen.
Laget Mission Impossible-inspirert merkevarekampanje: – Perfekt, kreativ kombo Bak ideen står byrået Project Neon.
Zaptec kutter i kommunikasjons- og markedsteamet Teknologiselskapet har slått sammen tre avdelinger til én samlet enhet. Det betyr at folk må slutte.
Gnuen har fått nok: – Det er ikke en reise, det er bare jobben din I Stavanger tar en gnu av på LinkedIn. Det hele er egentlig bare et markedsføringsstunt.
Fasett snur nedtur til opptur – leverte millionoverskudd i 2024 Fasett har gått gjennom to tøffe koronaår, en Oslo-tabbe og et dårlig år. Men i 2024 snudde det for
Apriil PR dobler staben i Stavanger én måned etter oppstart Fra februar har Karianne Vikse Storesund fra Haugesund blitt en del av Apriil PR.
Avviser at de har gått konkurs Mikael Sivertsen sier at ryktene om deres død er betydelig overdrevet og varsler nå et comeback i sosiale medier.
Se vinnerne fra Sterk Reklame Rekorddeltakelse og en god spredning av utmerkelsene, skapte god stemning på fredag kveld på Tou Scene i Stavanger.
Stavanger Aftenblad lanserer nytt kommunikasjonskonsept – Kampanjen skal først og fremst vise at livet i denne delen av landet er mye kjekkere for den som leser Aftenbladet.
Klart for lederskifte i Stavanger-byrå Etter to år med ombygging av byråstrukturen begynner de nå å finne seg selv.
Startet eget byrå i vinter: – Det var full jubel da vi kunne ta ut lønn Sier de følger planen de la i vinter på alle punkt, utenom ett.