Karine er forundret over lederes manglende evner til å håndtere kriser – At ledere ikke jevnlig øver på hvordan de skal håndtere en krise er for meg en gåte.
Vil utfordre rasjonaliteten i markedsføring: – Alt skal være salg, salg, salg I Stavanger arrangeres Markedsføringsdagen 25. april. I år går de for rekord i antall påmeldte.
Byråenes kamp om Stavanger: Mens andre nedbemanner har de syvdoblet antall ansatte Slik har den kreative bransjen det i Stavanger akkurat nå.
Gratis mensbeskyttelse for alle under håndball-VM Et viktig skritt mot likestilling og nedbryting av tabuer rundt menstruasjon i idretten.
Styrkar KOM24: Det forventar eg at våre lesarar vil merka etter kvart «Det er ikkje alt ein rekk over. Men eg dristar meg likevel til å lova at KOM24 skal verta enno betre i framtida», skriv KOM24-redaktør Yngve Garen Svardal i denne kommentaren.
Slik lager du god festivalkommunikasjon «Å bruke hele året på å jobbe med kommunikasjonen til noe som kun varer i fire dager er faktisk en helårsaktivitet», skriver Mari Hult.
Inger Johanne Stenberg: – Jeg vil ikke ha tilrettelegging – kvinner bør dele om PMS Mener man bør blir rausere med hverandre.
Anita har byttet ut luftfarten med bank: – Det er greit å ikke stå i kriser hele tiden Bare 14 dager etter at hun var ferdig i Flyr var hun i gang med sin nye jobb.
Oslo-satsing ga krisetall for Fasett: – Nå er vi back on track – Kommer ikke til å ta opp den strategien igjen.
Mens Oslo-byråene melder om krise har Melvær&Co rekordtall og starter nytt byrå – Vi har vært rigget for krise hele tiden. Men nå har vi litt for mye å gjøre og må utvide kapasiteten.
Markedssjefene har ansatt 14 nye konsulenter: Ser et økende behov etter denne rollen – Mange får et plutselig behov for flere krefter i markedsavdelingen, og da kan vi raskt komme inn å dekke behovet.
ONS har lansert neste års tema: – Vi er ganske trygge på det vi har landet på – Å bare si det er litt kjedelig. alt som kan feires må feires.