Krigen i Ukraina får Forsvaret til å endre kom.avdelingene – For vår del blir vi mer effektive og strategiske.
Storebrand styrker seg på bærekraft og strategikommunikasjon Storebrand henter inn to sterke ressurser til konsernkommunikasjon.
Storm henter Magnus Krane fra Norges sjømatråd – Vi ser frem til å se hvordan han vil bidra til å videreutvikle byråets tjenester og kundeportefølje.
Kruse Larsen henter energitopp Kristoffer Stabrun er ansatt som seniorrådgiver i Kruse Larsen. Han har 13 års erfaring fra embetsverket i Olje- og energidepartementet, og kommer fra stillingen som senior manager i Fred. Olsen Seawind.
GK får nok en assosiert partner – styrker USA-kompetansen Geelmuyden Kiese styrker sin internasjonale tilstedeværelse og kompetanse innen strategisk kommunikasjon.
Metro Branding vinner NDLA-anbudet Metro Branding er valgt som ny samarbeidspartner for Nasjonal digital læringsarena, NDLA, etter en omfattende anbudsrunde. Byrået skal bidra til å styrke digital læring i Norge.
Helene Skeie Østhus blir ny daglig leder i PYX Bjarne Laastad henter inn Helene Skeie Østhus fra Kirkens Bymisjon som ny daglig leder og senior kommunikasjonsrådgiver i PYX.
Trigger henter ny PR-rådgiver – Vi har høyt trykk om dagen og ser et stort behov for flere rådgivere som kan styrke fagmiljøet vårt ytterligere.
Utvider teamet for strategisk kommunikasjon og omdømmebygging Doxacom har ansatt Laila Gjerdsbakk som ny rådgiver.
Fire opprykk i CC – Thomas Frantsvold blir ny partner Den tidligere redaksjonssjefen i DN rykker opp til å bli partner etter to år i CC
Trigger henter fra Släger igjen Byrået melder om full fart inn i høsten og styrker laget med en ny PR-rådgiver
Avviser ekskluderende krav: – Vi kan ikke bruke ett år på å lære opp et byrå Stiller store krav til lokal kjennskap i pitch verdt 16 millioner kroner.