Disse byråene deler på Oslo-kommunens klima-millioner Klimaetaten i Oslo kommune har delt ut en ny kommunikasjonskontrakt verdt opptil 24 millioner kroner. Fire byråer går seirende ut av konkurransen.
Sandven Gruppen satser med tre byråer Importøren av de kinesiske bilmerkene Seres og Exlantix henter inn byråene UM, Oslo Reklame og Horn & Co til ny markedssatsing. Ny kampanje for Seres er på lufta nå.
Wavemaker forsvarer millionavtale med Vegvesenet – vinner for tredje gang Fem byråer kjempet om Statens vegvesens trafikksikkerhetsmillioner. Nå fortsetter Wavemaker som byråpartner for tredje gang – i en avtale verdt opptil 120 millioner kroner.
Vy ut med gigantkontrakt på 300 millioner – nå skal nytt mediebyrå velges Vy har samarbeidet med UM siden 2021. Nå lyses medieavtalen ut på nytt – med en ramme som er mer enn doblet.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
UM henter Ståle Westby som byråleder Bransjeprofil overtar roret og skal etablere UM som fremtidens mediebyrå.
433 millioner reklame-kroner er borte på ti måneder TV står for halvparten av fallet. Se hvem som taper mest her.
Henrik Alfheim vender tilbake til reklamebransjen Kunne ikke takke nei TIL NXT: – Åpenbart truffet en nerve i dagens marked.