DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
Slik ble sjefstanta Tore Woll anbudskonge – Man skal ofte kunne alt, men det viktigste er at du er helt ærlig – ikke jug. Fortell hva du er god til, og tør å si hva du ikke kan.
Oslo sliter med stor vannmangel: Slik jobber kommunen med kommunikasjonen for å få folk til å bruke mindre vann – Vi ønsker ikke å legge restriksjoner på Oslos innbyggere, så dette er en påminnelse om at situasjonen er alvorlig. Og det vil i hvert fall vare fram til 2028, sier kommunikasjonssjefen i Vann- og avløpsetaten.
DNBs kampanje for UNICEF: Ansatte betalte 3000 kroner for joggetur med sjefen DNB ansatte skal bruke joggeturen som oppvarming til Holmenkollstafetten.
DNBs innsamlingskampanje for Unicef har forvandlet seg til en bedriftsdugnad – Vi er kjempeglad for at denne kampanjen har forgrenet seg, og det er fantastisk å se så mye velvilje, sier Aina Lemoen Lunde.
Satte verdensrekord i kosting, snart er hun some-ansvarlig i Unicef Mariell Midtbø Bøyum tar over ansvaret for sosiale medier i Unicef.
I fjor ble hun forbanna fordi hun måtte i karantene: – Flaut å se tilbake på Kommunikasjonsrådgiver Anne-Mali Thyrum oppsummerer året så langt.