I hovedfilmen til Skousen møter vi en person som har blitt så vant til kompliserte tilbud at hun ikke lenger klarer å forestille seg et godt kjøp uten en haug av unødvendige tilleggsprodukter
I hovedfilmen til Skousen møter vi en person som har blitt så vant til kompliserte tilbud at hun ikke lenger klarer å forestille seg et godt kjøp uten en haug av unødvendige tilleggsprodukter

Skousen ønsker velkommen til enkelt

I samarbeid med Morgenstern har Skousen lansert et nytt kommunikasjonskonsept for det norske markedet.

Publisert

– Velkommen til enkelt sier mye om opplevelsen vi tror kundene ønsker, og reflekterer samtidig hvem vi skal være som selskap og merkevare. Alle våre ansatte er lokale, serviceinnstilte hvitevareeksperter som jobber for å matche kundene med riktig produkt til riktig pris, helt uten tull og fanteri. Det gjør det enkelt å være kunde hos oss, sier Iben Stenholm, markedsdirektør i Whiteaway Group, som eier Skousen, i en pressemelding.

Skousen ønsker å gjøre hvitevarehandelen så ukomplisert som mulig. I den første kampanjen setter de fokus på nettopp det i både filmer, plakater og øvrig butikkmateriell.

– De fleste har nok opplevd at noen prøver å selge dem mer enn det de egentlig trenger. Hos oss er det ekspertisen – og ikke mersalget – som står i sentrum, forteller hun.

I hovedfilmen møter vi en person som har blitt så vant til kompliserte tilbud at hun ikke lenger klarer å forestille seg et godt kjøp uten en haug av unødvendige tilleggsprodukter.

– Folk blir vant til måten merkevarer snakker til dem på, og med det nye kommunikasjonskonseptet ønsker vi å skape vår egen stemme der Skousen snakker til folk som mennesker og ikke bare kunder, sier kreatørene bak kampanjen, André Gidoin og Victoria Ulrikke Iles.

Dette er den første kampanjen Morgenstern og Skousen utvikler sammen under konseptet Velkommen til enkelt. Foruten Gidoin og Iles, har teamet hos Morgenstern bestått av rådgiver Alexander Mostue og prosjektleder Ulla Hennum Birkrem.

Filmene er produsert av Pravda, med regissør Meriam Braanaas og produsent Mette Waaberg.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS