Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
Bureau setter seil med ny kunde Weber Marine & Offshore skal bli en tydeligere global leverandør. Bureau er på saken.
Unruled + Supernordic = sant Arnstein Sarset i Supernordic og Erik Heisholt i Unruled Creative Studio etablerer Supernordic Creative Studio for å håndtere felles kommunikasjonsprosjekter.
Folio løp fra konkurrentene – beviste at de er «Raskere enn banken» Ny bankutfordrer etablerte kommunikasjonskonseptet «raskere enn banken» en gang for alle, da verdens raskeste parasprinter, Salum Kashafali, stilte med eget lag i Holmenkollstafetten.
Jula satser videre på distré baby – lanserer nye reklamefilmer Jula fortsetter å bygge merkevaren sin med humor og varme. Nå er den distré babyen tilbake i nye brandingfilmer – denne gangen i et sommerlig Jula-varehus.
Skousen ønsker velkommen til enkelt I samarbeid med Morgenstern har Skousen lansert et nytt kommunikasjonskonsept for det norske markedet.
KLP Eiendom med nytt kommunikasjonskonsept «Vi jager ikke etter kjapp profitt». Denne tittelen er ett av flere uttak som fronter KLP Eiendom sin nye profilkampanje som ble lansert denne uken. Kampanjen og konseptet bak er utviklet i samarbeid med Mint Creatives.
Stavanger Aftenblad lanserer nytt kommunikasjonskonsept – Kampanjen skal først og fremst vise at livet i denne delen av landet er mye kjekkere for den som leser Aftenbladet.
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Zaptec lanserer globalt kommunikasjonskonsept Setter humor på flere velkjente utfordringer i ny global kampanje.
Morgenstern skal lansere ny merkevare i Norden Måtte gjennom en annerledes pitchprosess: – Det var viktig for oss å ikke forelske oss kun i en idé eller et konsept.
Storebrand lanserer nytt kommunikasjonskonsept «Fremtidsforestillinger» er det første uttaket i det nye konseptet.
Ramirent får hjelp av «maskinegoister» i nytt kommunikasjonskonsept Harselerer med de som tviholder på egne maskiner og verktøy i nye radiospotter.
TV 2 samler hele kanalens kommunikasjon inn i ett konsept Ønsker å styrke relasjonen til publikum ved å fornye TV 2 som merkevare.