Reckitt fortsetter samarbeidet med Initiative i Norge. F.v: Christian Skråmm, Ine Rydningen Ottesen og Gary Vanderhill.

Reckitt og Initiative fortsetter sitt samarbeid i Norden

Etter en tøff høst hos Initiative og Mediabrands med underskudd og nedbemanninger, kan de endelig dele gode nyheter.

Publisert

Etter en innkjøpsprosess, velger Reckitt å fortsette samarbeidet med Intitative som mediebyråpartner i Norge og Norden.

Det kommer fram i en pressemelding. 

– Vi har hatt et svært vellykket samarbeid med Initiative de siste årene, og de har vist sin evne til å kjøpe media effektivt og kreativt for å drive vekst for våre merker, sier Thorsten Müller, Director Data Driven Marketing & Media DACH & Nordics i Reckitt.

Initiative er stolte av å fortsette samarbeidet med Reckitt og ser frem til å bygge videre på det sterke forholdet.

– Vi er begeistret for å fortsette å utvikle vårt partnerskap med Reckitt. Deres evne til å bygge merkevarer og dype forståelse av det norske medielandskapet gjør dette samarbeidet både inspirerende og givende, sier Ine Rydningen Ottesen, Managing Director i Initiative Norge.

Den nye avtalen er satt opp for to år og vil deretter føre til et partnerskap på syv år mellom begge parter.

Powered by Labrador CMS