Vil ta opp kampen med de store: Starter byrå-nettverk Håper flere merkevarer på Vestlandet velger mindre, uavhengige miljøer i framtiden.
A2N inngår samarbeid med tannklinikk A2N får en av Nordens største privateide tannklinikker på kundelisten.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
Aschehoug utdanning velger Släger Etter å ha møtt flere byråer i en pitch-prosess som begynte før jul, endte Aschehoug utdanning opp med å velge Släger som ny byråpartner.
Birgit Skarstein med nytt merkevare-samarbeid Trondheimsbyrået Berre har utviklet og produsert kampanjen «Vi må snakke om kylling» for REMA 1000-eide Norsk Kylling.
Anorak stikker av med Equinor-kontrakten fra TRY Etter en byråkonkurranse er det nå klart at Equinor avslutter et 10 års langt samarbeid med TRY huset til fordel for Anorak / NOA.
Johannes Høsflot Klæbo inngår sponsorsamarbeid med Norsk Kylling Samarbeidet med Norsk Kylling AS skal bidra til at flere velger dyrevelferd når de kjøper kylling.
Trigger og 4H inngår samarbeid Den frivillige barne- og ungdomsorganisasjonen 4H Norge skal gjøre seg attraktiv for nye generasjoner, og med seg på laget har de fått Trigger.
Vipps og Oculos skal samarbeide om kundeklubb i butikk Vil gi merkevarer en helt ny og målrettet måte å kommunisere på.
Naeem Zahid blir ny samarbeidspartner for GK Den erfarne legen og teknologilederen skal kapre nye kunder for Geelmuyden Kieses helsesatsing.
Språkrådet søker samarbeidspartner på kommunikasjon Språkrådet ønsker å inngå en rammeavtale med et byrå som kan ta seg av deres digitale produksjoner og kommunikasjonstjenester.