Utendørsbransjen samler seg om nytt reklameforbud Ocean Outdoor, JCDecaux og Bauer Media Outdoor lanserer felles veileder for håndtering av reklameforbud mot usunne næringsmidler rettet mot barn.
Klæbo inngår partnerskap med Uber Blir den første norske idrettsprofilen som Uber inngår partnerskap med.
Alpinco velger WPP Media EssenceMediacom som mediepartner Alpinco eier og driver Hafjell, Kvitfjell og Oppdal, tre av Norges kjente fjelldestinasjoner.
Fullstakk og Supernordic Creative Studio inngår strategisk og kreativt samarbeid – Vekst-vekst for kundene, og vinn-vinn for begge byråene, sier Erik Heisholt.
VG og Cutters inngår samarbeid Norges største mediehus har funnet en helt ny distribusjonskanal for nyheter: I speilene hos frisørkjeden Cutters.
Nores velger LIWLIG Med målet om å være den mest attraktive innkjøpspartneren i bransjen, har Nores inngått samarbeid med LIWLIG Norge om utvikling og gjennomføring av sine arrangementer.
Strategi- og analyseforeningen og Mediebyråforeningen inngår samarbeid Målet er å samle miljøene tettere på tvers av disipliner og sikre at felles kompetanse kommer både medlemmer, kunder og bransjen til gode.
For første gang på seks år kjemper Geelmuyden Kiese om gull-løver i Cannes – Jeg blir helt skjelven av å tenke på det.
Audi Norge og Oslo Konserthus blir samarbeidspartnere – Vi er stolte over å inngå et samarbeid med Oslo Konserthus.
Mediaforum og Mediebyråforeningen inngår samarbeid Samler nå kreftene for første gang i et samarbeid som har som mål å styrke den faglige utviklingen i bransjen – og å samle flere stemmer, perspektiver og fagmiljøer under én felles agenda.
Etterlyste bedre samarbeid: Dette svarer bransjeorganisasjonene – Vi er med andre ord ikke helt enig med Mussa.
NPG inngår samarbeid med produksjonsselskap NPG Sport & Communication og produksjonsselskapet Rammelaus går sammen.
Kreditorforeningen velger NoA som strategisk samarbeidspartner Sammen skal de styrke Kreditorforeningens posisjon i markedet gjennom en helhetlig merkevarestrategi og tydeligere kommunikasjon.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
Schibsted Media og Hjem.no inngår avtale om boligannonser Schibsted Media og boligmarkedsplassen Hjem.no har inngått et samarbeid som gjør at boligannonser fra Schibsteds aviser kan vises på Hjem.no.
Reckitt og Initiative fortsetter sitt samarbeid i Norden Etter en tøff høst hos Initiative og Mediabrands med underskudd og nedbemanninger, kan de endelig dele gode nyheter.