HK Link skal jobbe med flere kjente merkevarer Etter en lang prosess har HK Link og Bitastad inngått et samarbeid.
LEGO velger Publicis One som nytt globalt mediebyrå LEGO Group har valgt Publicis One, drevet av Starcom, som sitt nye globale mediebyrå etter en 18-måneders pitchprosess.
Talerlisten inn i Geelmuyden Kiese-fellesskapet Foredragsfirmaet Talerlisten blir «samboere» med kommunikasjonshuset Geelmuyden Kiese og eventbyrået Playroom.
Ice inngår samarbeid med Øyafestivalen og Miniøya Begge avtalene har opsjon om forlengelse med ønske om et langsiktig samarbeid.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
Vil ta opp kampen med de store: Starter byrå-nettverk Håper flere merkevarer på Vestlandet velger mindre, uavhengige miljøer i framtiden.
A2N inngår samarbeid med tannklinikk A2N får en av Nordens største privateide tannklinikker på kundelisten.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
Aschehoug utdanning velger Släger Etter å ha møtt flere byråer i en pitch-prosess som begynte før jul, endte Aschehoug utdanning opp med å velge Släger som ny byråpartner.
Birgit Skarstein med nytt merkevare-samarbeid Trondheimsbyrået Berre har utviklet og produsert kampanjen «Vi må snakke om kylling» for REMA 1000-eide Norsk Kylling.
Anorak stikker av med Equinor-kontrakten fra TRY Etter en byråkonkurranse er det nå klart at Equinor avslutter et 10 års langt samarbeid med TRY huset til fordel for Anorak / NOA.
Johannes Høsflot Klæbo inngår sponsorsamarbeid med Norsk Kylling Samarbeidet med Norsk Kylling AS skal bidra til at flere velger dyrevelferd når de kjøper kylling.