Reckitt og Initiative fortsetter sitt samarbeid i Norden Etter en tøff høst hos Initiative og Mediabrands med underskudd og nedbemanninger, kan de endelig dele gode nyheter.
Designbyrået Keep lander kontrakt med Ringnes To og et halvt år etter oppstart har Keep nådd en drømmemilepæl: rammevtale med Ringnes.
11:11 utfordrer bransjenormer: – Får godt betalt hvis ideen virker 11:11 debuterer med en ny måte å tenke avlønning på.
Morgenstern og Flyktninghjelpen går sammen for mennesker på flukt Gjennom et nytt langsiktig samarbeid vil reklamebyrået Morgenstern støtte Flyktninghjelpens arbeid med å engasjere og mobilisere hele Norge.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.
HK Link skal jobbe med flere kjente merkevarer Etter en lang prosess har HK Link og Bitastad inngått et samarbeid.
LEGO velger Publicis One som nytt globalt mediebyrå LEGO Group har valgt Publicis One, drevet av Starcom, som sitt nye globale mediebyrå etter en 18-måneders pitchprosess.
Talerlisten inn i Geelmuyden Kiese-fellesskapet Foredragsfirmaet Talerlisten blir «samboere» med kommunikasjonshuset Geelmuyden Kiese og eventbyrået Playroom.
Ice inngår samarbeid med Øyafestivalen og Miniøya Begge avtalene har opsjon om forlengelse med ønske om et langsiktig samarbeid.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.