Mediaforum og Mediebyråforeningen inngår samarbeid Samler nå kreftene for første gang i et samarbeid som har som mål å styrke den faglige utviklingen i bransjen – og å samle flere stemmer, perspektiver og fagmiljøer under én felles agenda.
Etterlyste bedre samarbeid: Dette svarer bransjeorganisasjonene – Vi er med andre ord ikke helt enig med Mussa.
NPG inngår samarbeid med produksjonsselskap NPG Sport & Communication og produksjonsselskapet Rammelaus går sammen.
Kreditorforeningen velger NoA som strategisk samarbeidspartner Sammen skal de styrke Kreditorforeningens posisjon i markedet gjennom en helhetlig merkevarestrategi og tydeligere kommunikasjon.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
Schibsted Media og Hjem.no inngår avtale om boligannonser Schibsted Media og boligmarkedsplassen Hjem.no har inngått et samarbeid som gjør at boligannonser fra Schibsteds aviser kan vises på Hjem.no.
Reckitt og Initiative fortsetter sitt samarbeid i Norden Etter en tøff høst hos Initiative og Mediabrands med underskudd og nedbemanninger, kan de endelig dele gode nyheter.
Designbyrået Keep lander kontrakt med Ringnes To og et halvt år etter oppstart har Keep nådd en drømmemilepæl: rammevtale med Ringnes.
11:11 utfordrer bransjenormer: – Får godt betalt hvis ideen virker 11:11 debuterer med en ny måte å tenke avlønning på.
Morgenstern og Flyktninghjelpen går sammen for mennesker på flukt Gjennom et nytt langsiktig samarbeid vil reklamebyrået Morgenstern støtte Flyktninghjelpens arbeid med å engasjere og mobilisere hele Norge.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.
HK Link skal jobbe med flere kjente merkevarer Etter en lang prosess har HK Link og Bitastad inngått et samarbeid.
LEGO velger Publicis One som nytt globalt mediebyrå LEGO Group har valgt Publicis One, drevet av Starcom, som sitt nye globale mediebyrå etter en 18-måneders pitchprosess.