Sindre Beyer.

Sindre forutser at 2024 vil preges av betydelige endringer

– Endringer er drivstoff for nye måter å tenke på og det er spennende.

Publisert

KOM24 har stilt sju spørsmål til en rekke folk i kommunikasjonsbransjen om året som har gått, og hva de gjør denne julen.

I dag er det COO i TRY, Sindre Beyer, som svarer i julepraten.

– Hva står på middagsbordet på julaften?

– Jeg slipper det tunge valget mellom pinnekjøtt og ribbe, så her er det «ja takk begge deler».

– Hva vil du anbefale andre å lytte til/smake på/lese/se eller høre denne julen?

– Jeg kunne sagt «Alt vi kan» som er internpodkasten til TRY, men det ville vært snikreklame, så da tror jeg heller at jeg anbefaler boken «Ingen tror på nåtiden» av Torbjørn Røe Isaksen.

– Hva er det morsomste du har opplevd dette året?

– Jeg synes i grunn jeg opplever ganske mye morsomt, men en favoritt var da storfamilien var på båttur og alle forsvant under en bølge. Det i seg selv var ikke så morsomt, men ansiktsuttrykkene etterpå lo jeg av mange uker etter.

– Hva skal du bli bedre til neste år?

– Det er jo alltid mye. Men å lese, lære og skape mer er jo et mål.

– Hva er din spådom for kommunikasjonsbransjen i 2024?

– Det kommer til å bli nok ett år med store endringer. En ny økonomisk virkelighet og vi får virkelig sett effekten av generativ AI i produkter og tjenester. Men med det er jeg også optimistisk. Endringer er drivstoff for nye måter å tenke på og det er spennende.

– Hva er ditt nyttårsforsett?

Jeg sier trening, for det setter litt press.

Powered by Labrador CMS