Bjarne Uldal (f.v.), Are Sleveland (partnere i Hey Ho Let´s Go), og Øyvind Helland (leder for design og nyskaping i Solv AS),danner et nytt design og nyskapningsteam i Solv.

Solv kjøper Hey-Ho Let’s Go

Styrker sin markedsposisjon innen nyskaping, design og merkevarebygging.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Solv utvider sitt tjenestetilbud innen strategisk og visuelt design.

– Dette blir utrolig bra! Vi er stolte over at gjengen fra Hey-Ho Let’s Go blir del av et nytt, forsterket design og nyskapingsteam i Solv. De har lang erfaring med å utvikle sterke merkevarer, nye produkter og tjenester, samt gode brukeropplevelser. Vi tror at vi sammen kan levere enda bedre enn vi gjør hver for oss, sier Øyvind Helland i en pressemelding. Han er leder av Solv sitt design og nyskapingsteam.

Med nye medarbeidere på laget skal de utvikle gode brukeropplevelser, nye digitale tjenester og merkevarer i samarbeid med kundene til Hey-Ho Let’s Go og Solv.

– Digitalisering og ny teknologi byr på både utfordringer og spennende muligheter når det gjelder merkevarebygging og storytelling. Vi har vært på jakt etter en partner som kan gi oss større digitale muskler. Nettopp dette fant vi i Solv, sier , daglig leder i Hey-Ho Let’s Go, Bjarne Uldal.

Den nye enheten er i gang 15. juli, men har allerede vært i samtaler med bedrifter som ønsker å forsterke sin markedsposisjon ved hjelp av de to selskapenes utvidede designteam., opplyses det i samme melding.

Powered by Labrador CMS