Frida Følstad Lund, Martin Bjurhult Johannessen, Lars Værland og byråleder Michael Legendre.

Merkle ansetter ny trio

Henter fra Accenture, Talkmore og Brownells.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

. Dentsu-byrået Merkle henter inn Lars Værland, Martin Bjurhult Johannessen og Frida Følstad Lund.

– Det føles helt naturlig ut for meg å ta spranget til Merkle og dentsu. Jeg gleder meg veldig til å bidra inn i en virksomhet med så høyt og variert kunnskaps- og kompetansenivå som spenner over så mange disipliner. Det er mange nye mennesker å møte, oppgaver å bryne meg på og kunnskap å tilegne meg, «Starry eyes», sier Lars Værland i en pressemelding.

Han tiltrer rollen som prosjektleder og kommer fra e-handelsselskapet Brownells hvor han har jobbet som rådgiver IT og E-Commerce.

Martin Bjurhult Johannessen er ansatt som Martech Solution Consultant og kommer fra en stilling som utvikler hos Accenture.

– Jeg er veldig fornøyd med å starte i Merkle med både nye og gamle kolleger som har tatt meg godt imot. Her får jeg virkelig utfordret meg med det nyeste innen martech, med kunnskapsrike sparringpartnere i hele Norden. Jeg er allerede godt i gang på prosjekt hos kunde og ser fram til å skape gode resultater med dem.

Avhengig av å hente ulik kompetanse

Frida Følstad Lund er ansatt som Campaign Specialist og kommer fra en stilling hos Talkmore.

– I Merkle får jeg virkelig muligheten til å jobbe i skjæringspunktet mellom kreativitet og teknologi, samt med en rekke sterke og kjente merkevarer, noe som er utrolig spennende. Det at Merkle er en del av et såpass stort konsern gjør også at vi har tilgang på et hav av ressurser og muligheter! Jeg er allerede godt i gang og gleder meg til fortsettelsen, forteller Frida Lund.

Byrået melder at de siste årene har endret forbrukeres liv og forårsaket store omveltninger i hva kunder forventer av kommunikasjon og kundeopplevelse fra selskaper. og det forventes at digital transformering av kundereisen setter agendaen i 2022 og vil akselerere i årene som kommer.

– Merkle sin målsetting er skape forretningsverdi ved å forbedre kundeopplevelsen til våre kunder og samarbeidspartnere. For å lykkes med dette er vi avhengig av å rekruttere mennesker med forskjellig bakgrunn og kompetanse. Vi er veldig stolte av at vi igjen har lyktes veldig godt med dette, sier byråleder Michael Legendre.

Powered by Labrador CMS