Merkle og Agilic samarbeider CX-ekspertene i Merkle og omnichannel-spesialistene Agillic går sammen for å hjelpe bedrifter med å dra nytte av strategisk forankret markedsautomatisering.
Kjørte omfattende ansettelseskampanje – lader opp til runde to Dentsus utendørskampanje hadde stor suksess. Nå skal de sette i gang med ny runde til høst.
Byrået markerte milepæl med samling på Roskilde-festivalen Merkle Nord-Europa er en digital partner for Roskilde-festivalen. Samarbeidet ble markert med at 600 Merkle-ansatte deltok på festivalen i juni.
Merkle inngår AI-partnerskap Dentsu byrået Merkle og 2021.Ai har inngått et strategisk partnerskap for å bistå selskaper i å maksimere fordelene med AI.
Vilde håper Instagram-kontoen kan bidra med «påske-hjelp» – Jeg tror mange kvier seg for å spørre om hjelp – men at det kan føles litt lettere hvis man har en knagg å henge det på, slik som påsken eller våren som nærmer seg.
Merkle med to «nøkkelrekrutteringer» Dentsu-byrået Merkle ansetter to nye personer innen martech og strategi.
Vilde i Merkle står bak Insta-kontoen «Onskelister» – Jeg synes ønskene gir et helt konkret bilde på dagens situasjon og hva folk sliter med og mangler.
Merkle henter inn nye krefter på opplevelsesdesign – Nå har vi begynt opprustingen, og vi er stolte av å ha huket inn tre veldig kompetente ressurser til å bli med på denne reisen.
Merkle ansetter ny kreativ leder Henter Pål Machulla fra DNB: – Kommer til å bli en inspirerende og hyggelig reise fremover.
Merkle henter fra Coca-Cola, OTG og Kikkut Kommunikasjon Har hentet inn nøkkelkompetanse og spår videre vekst for byrået.
Ny SoMe-kampanje fra Merkle for Flybussen De kreative uttakene må spille på lag med algoritmene, derfor er filmene laget med GoPro og filmet i selfie-modus.
Paal Fure og dentsu Norge gjør noe de aldri har gjort før Lanserer for første gang en helhetlig ansettelseskampanje for å finne nye kolleger til hele byrå-familien.