Taisiya Fiksdal, Senior Platform Solutions Consultant i Adform.
Taisiya Fiksdal er ansatt som ny Senior Platform Solutions Consultant i Adform.

Går fra Telenor til Adform

Taisiya Fiksdal er ansatt som ny Senior Platform Solutions Consultant i Adform.

Publisert

Det melder Adform selv i en pressemelding.

Adtech-aktøren har ansatt Taisiya Fiksdal som Senior Platform Solutions Consultant. 

Med bred erfaring fra både byrå- og annonsør-siden, inkludert en ledende rolle som MarTech og Performance Manager i Telenor, skal Fiksdal styrke det norske Adform-teamet og bidra til at selskapets raskt voksende kundebase får maksimal effekt og avkastning på sine digitale markedsføringsinvesteringer. 

Fiksdal begynte i Adform som Senior Platform Solutions Consultant 1. juni, og vil rapportere til Kristofer Køster, Head of Customer Success Nordics, samtidig som hun er et fullverdig medlem av det norske Adform-teamet.

– Vi er svært begeistret for å ha Taisiya med i teamet vårt. Hennes unike kombinasjon av teknisk kunnskap og strategisk innsikt vil være en uvurderlig ressurs for dagens og morgendagens kunder, som har et voksende behov og økende kompleksitet. 

– Vi opplever at stadig flere annonsører ønsker å redusere risiko knyttet til transatlantiske dataoverføringer og samtidig sette personvernet til sine kunder først. Det har ført til at vi har signert mange nye og store kunder den siste tiden, og disse kundene krever tett oppfølging og her vil Taisiyas kompetanse være avgjørende for å møte etterspørselen, sier Jan Berthrand Danielsen, Country Lead for Adform Norge.

Fiksdal har tidligere jobbet som Digital Planner i mediebyrået OMD, som Paid Search Lead i Dentsu, og innehatt flere digitale markedsføringsstillinger hos Telenor. Hun har en bachelorgrad i økonomi og finans fra Kyiv-Mohyla Academy i Ukraina og en mastergrad i strategisk markedsføring og ledelse fra Handelshøyskolen BI.

– Hos Adform ser jeg frem til å jobbe mer spisset med adtech som fagfelt. Det er viktig for meg å bidra til at våre kunder fortsetter å nå sine mål, spesielt nå som det er så mye usikkerhet fra forbrukersiden, økte markedsføringskostnader og stadige endringer relatert til personvern og sikkerhet som påvirker annonseringen. Min opplevelse av Adform fra utsiden er av et fremoverlent og kundeorientert selskap med dyktige og hyggelige mennesker – et markedsledende team som jeg gleder meg til å bli en del av, sier Taisiya Fiksdal.

Powered by Labrador CMS