Fra fjøs til folk: TINE vil få deg til å bry deg om bærekraft Selv om du ikke er interessert i kyr, så bør du være interessert i dette.
POL blir BLÆSTs kreative partner Det norske klesmerket BLÆST har valgt reklamebyrået POL som kreativ partner for sin første merkevarebyggende kampanje.
POL sikret seg Grand Prix i internasjonal konkurranse – Det er et skikkelig klapp på skulderen til alle involverte.
24 timer til å vinne praksisplass: – Kan bli starten på en fast jobb Reklamebyrået POL lanserer et nytt rekrutteringskonsept for praksisstudenter. Gjennom konkurransen «POL, PILS & PRAKSIS» får deltakerne én dag på seg til å løse en kreativ brief – vinnerteamet får garantert praksisplass.
Hyller hverdagsanledninger i ny kampanje Mester Grønn seneste kampanje i Selvfølgelig-konseptet tar tak i det faktum at det er mange flere blomsteranledninger enn de fleste har tenkt på, selvfølgelig. Og i stedet for én stor, lang film, ble det produsert 10 korte.
Thorbjørn Ruud debuterer med utstilling: – Kjempeskummelt Etter en lang karriere som art director debuterer Thorbjørn Ruud som kunstner med en utstilling inspirert av ferieminner fra hele verden.
Danner nytt kreativt team i Pol: – Ikke tilfeldig – Folk tenker kanskje nå at «jøss, nå var han heldig» – og det er jeg fult klar over, sier Johnstad
Slik skal POL hjelpe Fjord Line med å få flere til å ta danskebåten – Vi har glimt i øyet, og ønsker å tenke annerledes.