Prisene renner inn til Trigger og de andre norske byråene under SABRE Awards Trigger ble årets nordiske byrå. Har foreløpig sikret seg fem priser på kveldens utdeling.
Bare fire av 41 ansatte med mangfoldsbakgrunn i POL På likestillingsfronten gjør POL det bra, men på mangfoldsbiten mangler mye. Byråsjefen understreker at de har fokus på utfordringen.
Årets Gulltaggen shortlist er klar 76 bidrag fordeler seg mellom 28 bedrifter: – Shortlisten består av svært ulike jobber både for store etablerte merkevarer, og mindre aktører, sier jurygeneralen.
Fem norske IN2 Sabre Awards Fire norske byråer vinner hver sin IN2 SABRE, Geelmuyden Kiese stikker av med flest med sine to.
25 norske nominasjoner til årets EMEA SABRE Awards Trigger Oslo med flest nominasjoner. Se hele listen her!
Helsedirektoratet lanserer nytt konsept og kampanje Ønsker å vise sammenhengen mellom gode levevaner og god psykisk og fysisk helse
POL stakk av med hovedprisen med ukonvensjonell reklamefilm Reklamebyrået POL tok den gjeveste prisen under Gullblyanten-kåringen.
DNB lager innsamlingskampanje for UNICEF: – Vil gjøre det enklere å bidra Lar UNICEF bruke deres kommunikasjonskompetanse.
Pol henter Marius Aasen fra TRY – Første gang vi møttes brukte vi nemlig hele kvelden på å krangle fag over en bøtte med øl.
Postens reklame om skeiv juleromantikk mest populær blant seerne i fjor Landets TV-seere har stemt fram Postens reklamefilm «When Harry met Santa» som vinner av Gullfisken 2021.
Posten fyller 375 år, og lanserer jubileumsfilm «Livet er som en postkasse. Du vet aldri hva som ligger oppi.»
Her er flere bransjestemmers nyttårsforsetter og tanker om hvor fokuset bør være i 2022 Wake up call, stå i spagaten og mer kvalitet er noen av nyttårsforsettene vi har oppsummert fra et knippe kjente bransjestemmer.