Gullkalven er på pengejakt og søker hjelp fra bransjen: – Ekstremt viktig Prisutdelingen Gullkalven klarte å sette sammen et styre, men trenger nå økonomiske midler for å arrangere.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Reklame funker dårligere: Han vil finne ut hvorfor Anders Muurman Holm i Morgenstern om de største utfordringene i dagens reklamebransje.
Amerikanere «amazed» over norsk natur i Apple-reklame Apple har produsert en reklamekampanje i Norge sammen med Telenor.
DNB lanserer ny Ringvirkninger-kampanje – At dette budskapet skaper engasjement i næringslivet, er det ingen tvil om.
Stjerneregissør lager årets julereklame for Posten Legger kontroverser og vanskelige temaer til siden for å minne folk på at julen er mer enn bare gaver.
Posten Bring og POL stakk av med tidenes første AI-gull Ville ikke bare lage en AI-kampanje. Det måtte fungere for kundene også.
Derfor er bilreklamer så like Kreativitet er ofte svært viktig for å lage en god og treffsikker reklame. Er dette mangelvare i dagens bilreklamer?
Disse vant priser på DCC Awards Torsdag avholdt Ocean Outdoor kåringen av årets Digital Creative Competition (DCC) på Røverstaden i Oslo.
Dette sier byråene om pitch-føringer fra Kreativt Forum KOM24 har snakket med flere reklamebyråer om de nye føringene for byråkonkurranser.