POL blir BLÆSTs kreative partner Det norske klesmerket BLÆST har valgt reklamebyrået POL som kreativ partner for sin første merkevarebyggende kampanje.
Hun er ny innholdsprodusent i Takk for sist Sara Reite Jacobsen er ansatt som ny innholdsprodusent i innholdsbyrået Takk for sist, og tar med seg erfaring fra både byrå og markedsavdeling.
ANTI ble beste nordiske byrå i European Design Awards Men de var langt fra det eneste norske byrået som hentet med seg metall fra Lubjana i helgen.
Takk for sist må se at inntektene fortsatt går nedover Selv om driftsresultatet økte med 7500 prosent i fjor, ble det ikke mye penger i kassen for det lille byrået.
Hedrer John Arne Riise som en helt i EA SPORTS FC 24 Nylig ble John Arne Riiseavduket som en helt i det nye EA SPORTS FC 24-spillet. Helten har fått navnet «Den arktiske krigeren».
Ann Kathrin blir digital markedsfører i Brand Studio Pakker sammen flyttelasset og reiser fra Oslo til Ålesund.
Da pandemien kom ville Pia nærmere familien og fryktet hun måtte si farvel til kommunikasjonsbransjen. Men så dukket drømmejobben opp – Selv om det kjentes rett ut å flytte nærmere familien vår, visste jeg at det kanskje ville være et offer på min kappe med tanke på karriere.
Da ekteparet Ann Sylvia og Georg (26) kom hjem fra jorden rundt-reise startet de byrå - og måten de henter kunder på er ganske utradisjonell LD Studio i Ålesund ønsker pushe mot en bærekraftig utvikling og rekruttere unge lokale.
Elisabeth Solvang forlater journalistikken og blir kommunikasjonssjef – Dette er noe jeg brenner for, og jeg kan knapt se for meg en mer spennende jobb innenfor kommunikasjonsbransjen.