Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Slik planlegger annonsører for 2024 Acast har presentert en nordisk rapport med innsikt i hvordan mediekjøpere planlegger sine annonseinvesteringer for det kommende året.
Merkevarebygging i praksis: Erfaringer fra et LinkedIn-prosjekt «Ansatte som LinkedIn-ambassadører for bedriften – er det mulig å få til? Spoiler: Ja, det er mulig! Her er mine viktigste erfaringer, et halvt år inn i prosjektet», skriver
Ahead Group etablerer ny strategienhet Skal møte sine kunders økende behov for å tette gapet mellom markedskommunikasjon og forretningsutvikling.
Hekt har vært på Elg-jakt – sikrer ny rådgiver Susanne Vedvik Kalleberg starter som seniorrådgiver i PR- og kommunikasjonsbyrået Hekt.
Oskar Westerlin lokker fansen med sydentur: Her camper de utenfor Influenseren fikk enorm oppmerksomhet for sitt virale bollestunt. Nå er han klar med ny lansering.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
Har jobbet med både Jimmy Choo og Coca-Cola – nå går hun til Fabel Fabel Media starter 2024 med fulladede batterier og henter ny designer fra Easee.
Lanserer ny effektmåling av sponsorater Ipsos og Nosleeptillbrooklyn lanserer i disse dager SponsorCheck, en lavterskels måling for sponsorer og sponsorobjekter.
Anorak stikker av med Equinor-kontrakten fra TRY Etter en byråkonkurranse er det nå klart at Equinor avslutter et 10 års langt samarbeid med TRY huset til fordel for Anorak / NOA.
Blir markedssjef i MOVA – Det er en spennende tid for selskapet, og jeg ser virkelig fram til å bidra til å bygge opp den nye merkevaren, sier Andreas Dyngen.
Plan klare med sin største merkevarebyggende kampanje noensinne Sammen med kampanjen lanseres også en ny måte å støtte organisasjonen på.
Ny funksjon lar merkevarer vise annonser i TikTok-søk TikTok lanserer Search Ads Toggle i Norge – en ny måte som lar annonsører plassere annonsene sine på TikToks søkeresultatside.
Hotellkjeden med omfattende rebranding: – Skummelt, men ekstremt gøy Dorthea Berge i Citybox sier at de vurderte å skifte navn, men at de landet på å la være.
Hurtigruten bytter navn Hurtigruten Group med ny merkevarestruktur, og deler opp i «Hurtigruten» og «HX».
Dette kan din virksomhet få igjen ved å svare kunder i sosiale medier Aktivitet i sosiale plattformer kan skape organisk vekst, mener SoMe-folkene i Elg.
Derfor bør dagens merkevarer se på sine sosiale medier-strategier når folk har dårligere råd Mener mange bør bli mye flinkere på å tenke organisk rekkevidde.