Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.
Mener dagens markedsførere er for dårlige til å nå de unge – De som sitter i maktposisjoner i store merkevarer og fortsetter å jazze på med den top down-strategien sin, de må ta seg en bolle.
Derfor har merkevarer som er flinke til å utnytte savnet stor suksess «Ikke alle forsøk på å bruke nostalgi treffer riktig», skriver Petter Wiencke.
Advania Norge har fått ny kommunikasjonssjef IT-selskapet har hentet inn Madeleine Vehre Navekvien som ny kommunikasjonssjef for Advania i Norge.
Nordnet styrker markedsteamet Planlegger å satse 80 millioner mer årlig i Norden på markedsføring og merkevarebygging fra 2025.
Sophie Elise lanserer nytt selskap: – «Girls also have needs» Mens influenserne lanserer sine egne merker, reflekterer Sophie Elise og forskeren over suksessens utfordringer og hvorfor eierskap er blitt en naturlig utvikling i bransjen.
TikTok blir en del av Wee.no sin markedsstrategi – Vi forventet ikke at TikTok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes.
Hun er ny merkevaresjef for Coop-merkevaren Marie Pedersen har jobbet i konsernet siden 2018, og får nå mer ansvar.
– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
Livet i det gjennomsnittliges tidsalder «Kreative næringer inkludert reklame, TV og musikk har blitt preget av klisjeer og mangel på innovasjon», skriver Peder Haugfos.
Barbro Fagerbakk til TRY TRY har ansatt Barbro Fagerbakk som ny kundedirektør i konsernet. Fagerbakk kommer fra stillingen som kommersiell direktør i teknologiselskapet Avidly.
Hev ut brannfakkel om merkevare: – De fleste produkter er helt like Professor Marcus Collins var dønn ærlig foran sine kolleger i Cannes.
Forlater Max Social – No Name utvider stallen med kunstner Kunstneren Thea Klingvall går fra Max Social til No Name Oslo som sitt byrå for å utvikle samarbeid med merkevarer.