– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
Livet i det gjennomsnittliges tidsalder «Kreative næringer inkludert reklame, TV og musikk har blitt preget av klisjeer og mangel på innovasjon», skriver Peder Haugfos.
Barbro Fagerbakk til TRY TRY har ansatt Barbro Fagerbakk som ny kundedirektør i konsernet. Fagerbakk kommer fra stillingen som kommersiell direktør i teknologiselskapet Avidly.
Hev ut brannfakkel om merkevare: – De fleste produkter er helt like Professor Marcus Collins var dønn ærlig foran sine kolleger i Cannes.
Forlater Max Social – No Name utvider stallen med kunstner Kunstneren Thea Klingvall går fra Max Social til No Name Oslo som sitt byrå for å utvikle samarbeid med merkevarer.
ANTI Hamar med nytt samarbeid: Forener merkevare og kapital – Vårt mål er å skape sterke, varige merkevarer som resonnerer med deres publikum.
En avgjørende plattform for merkevarebygging blant unge «Forståelse og dyktig bruk av TikTok er ikke bare nyttig – det er avgjørende. », skriver Elke Vindenes og Andrea D. Hugvik.
Fjordkraft har valgt nytt byrå Markedsleder Fjordkraft har valgt NOSLEEPTILLBROOKLYN som ny samarbeidspartner for å få mer verdi ut av sponsoratene sine.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Slik planlegger annonsører for 2024 Acast har presentert en nordisk rapport med innsikt i hvordan mediekjøpere planlegger sine annonseinvesteringer for det kommende året.
Merkevarebygging i praksis: Erfaringer fra et LinkedIn-prosjekt «Ansatte som LinkedIn-ambassadører for bedriften – er det mulig å få til? Spoiler: Ja, det er mulig! Her er mine viktigste erfaringer, et halvt år inn i prosjektet», skriver
Ahead Group etablerer ny strategienhet Skal møte sine kunders økende behov for å tette gapet mellom markedskommunikasjon og forretningsutvikling.
Hekt har vært på Elg-jakt – sikrer ny rådgiver Susanne Vedvik Kalleberg starter som seniorrådgiver i PR- og kommunikasjonsbyrået Hekt.
Oskar Westerlin lokker fansen med sydentur: Her camper de utenfor Influenseren fikk enorm oppmerksomhet for sitt virale bollestunt. Nå er han klar med ny lansering.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
Har jobbet med både Jimmy Choo og Coca-Cola – nå går hun til Fabel Fabel Media starter 2024 med fulladede batterier og henter ny designer fra Easee.
Lanserer ny effektmåling av sponsorater Ipsos og Nosleeptillbrooklyn lanserer i disse dager SponsorCheck, en lavterskels måling for sponsorer og sponsorobjekter.