Hotellkjeden med omfattende rebranding: – Skummelt, men ekstremt gøy Dorthea Berge i Citybox sier at de vurderte å skifte navn, men at de landet på å la være.
Hurtigruten bytter navn Hurtigruten Group med ny merkevarestruktur, og deler opp i «Hurtigruten» og «HX».
Dette kan din virksomhet få igjen ved å svare kunder i sosiale medier Aktivitet i sosiale plattformer kan skape organisk vekst, mener SoMe-folkene i Elg.
Derfor bør dagens merkevarer se på sine sosiale medier-strategier når folk har dårligere råd Mener mange bør bli mye flinkere på å tenke organisk rekkevidde.
Kommunikasjonshuset Wera styrker seg ytterligere Einar Halvorsen tar med seg kundene fra Det Lille Trykkeri AS i Vrådal til Wera.
Ekspert om Twitters navnebytte: – Har aldri sett noe lignende På svært kort tid byttet Twitter navn til «X». Selv om flere er skeptiske til beslutningen, er målet til Elon Musk tydelig, mener eksperter.
Gir Bokklubben en siste sjanse – lanserer den største merkevarejusteringen på 20 år – Bokklubben er et abonnement på leserglede, men det har vi aldri helt tatt konsekvensen av.
Nytt merkevarebudskap skal styrke Aftenpostens posisjon Aftenposten lanserer i disse dager sitt nye merkevarebudskap, “Forstå hvorfor”. Budskapet er utviklet i samarbeid med Los & Co, og skal minne lesere og abonnenter på at de får noe annet og mer fra Aftenposten.
Komplett klare med sin største merkevarebyggende kampanje på mange år – Nå har vi i teorien en bank med over 13 000 pay-offer med tilhørende uttak.
Spør du meg, er det vår fordømte plikt «Jeg slår et slag for at vi gir ungdommene våre et bedre førsteinntrykk av arbeidslivet! De fortjener en god tilbakemelding like mye som oss voksne!», skriver Kari Anne Susegg Kvarving.
Slik mener TRY-huset at AI vil endre markedsføring – Vi må bruke de verktøyene vi har tilgjengelig og selv om AI ikke kan erstatte menneskelig kreativitet fordi verktøyene er begrenset av egen læring og data – bør det i hvert fall ikke sette en stopper.
Merkevare-Monna mener dette er hemmeligheten bak en god merkevare Monna Nordhagen ønsker å få frem hvor viktig merkevarebygging er for norske bedrifter.
Thomas Kolster om merkevarenes jobb for å holde seg relevante: – Som å jakte på regnbuen Når alle merkevarer framstiller seg selv nærmest som Mor Teresa og Gandhi er det noe galt. Det mener Thomas Kolster som ber merkevarene bli mer ærlige i kommunikasjonen.
Alexander deler sin sjekkliste for deg som vil bruke influensere i markedsføring Skal du bruke influensere i markedsføringen din er det flere ting du må passe på. Alexander Grimstad gir deg her sine beste tips.
Slik har Redd Barna klart å bikke 10 000 LinkedIn-følgere Har satset og jobbet systematisk med tilstedeværelsen på plattformen de siste tolv månedene.
I år satser Storebrand for fullt på LinkedIn – Ikke lenger bare for dem som er på jobbjakt, men en plattform der vi kan bygge merkevare eksternt og forsterke intern kommunikasjon, sier kommunikasjonsdirektøren.