Merkevare-Monna mener dette er hemmeligheten bak en god merkevare Monna Nordhagen ønsker å få frem hvor viktig merkevarebygging er for norske bedrifter.
Thomas Kolster om merkevarenes jobb for å holde seg relevante: – Som å jakte på regnbuen Når alle merkevarer framstiller seg selv nærmest som Mor Teresa og Gandhi er det noe galt. Det mener Thomas Kolster som ber merkevarene bli mer ærlige i kommunikasjonen.
Alexander deler sin sjekkliste for deg som vil bruke influensere i markedsføring Skal du bruke influensere i markedsføringen din er det flere ting du må passe på. Alexander Grimstad gir deg her sine beste tips.
Slik har Redd Barna klart å bikke 10 000 LinkedIn-følgere Har satset og jobbet systematisk med tilstedeværelsen på plattformen de siste tolv månedene.
I år satser Storebrand for fullt på LinkedIn – Ikke lenger bare for dem som er på jobbjakt, men en plattform der vi kan bygge merkevare eksternt og forsterke intern kommunikasjon, sier kommunikasjonsdirektøren.
Hydro vil at omdømmebygging og merkevarebygging skal gå hånd i hånd – Vi er et selskap de fleste har høy kjennskap til, men lav kunnskap om.