TRY og Morgenstern deler på Norsk Tipping-avtale
Denne uken ble det kjent at Norsk Tipping har valgt nye byråpartnere innen reklame, design og strategisk merkevarerådgivning.
Norsk Tipping har denne gangen valgt å dele reklamekontoen i to deler. Morgenstern stakk av med seieren og vant 60 prosent av reklamekontoen, mens TRY-konsernet får ansvar for de resterende 40 prosentene.
– Etter en liten pause skal vi igjen ta toget til Hamar for å jobbe med alle de flinke og hyggelige folka i Norsk Tipping, og de andre samarbeidspartnerne! Denne gangen skal vi derimot gjøre det i Morgenstern-drakt, og sjelden har vi blitt så glad for å vinne en pitch, sier Ester Hjellum og Jørgen Bøhle Bakke i Morgenstern.
De utgjør det kreative teamet på Norsk Tipping-kontoen sammen med Anders Muurman Holm og Sebastian Prestø. Samtlige fire har jobbet med Norsk Tipping tidligere.
Kjerneteamet hos Morgenstern består i tillegg av prosjektleder Ulla Hennum Birkrem og rådgiver Alexander Mostue.
Samtidig har Norsk Tipping signert avtaler med ANTI på design og Ascension på strategisk merkevarerådgivning.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no