Har fått NoA og Trigger på kundelisten Produktet ble lansert i november, og selskapet har allerede sikret seg Trigger og NoA på kundelisten.
Etterlyser pitch-føringer som ble varslet i oktober: – Det haster For to måneder siden varslet Kreativt Forum, ANFO og Mediebyråforeningen at de ville komme med føringer for byråkonkurranser. Dette er status på samarbeidet.
Pitch perfect! Perfect pitch? «Ber vi om «unormalt» mye i et finaleheat er mitt råd at vi betaler en viss sum. På generelt nivå synes jeg faktisk ikke vi skal be om så mye at spørsmålet reises i det hele tatt», skriver Jan Morten Drange.
Ekspert om kompensasjon i offentlige anbudsrunder: – Unaturlig for reklamebransjen Anders Thue mener det er usannsynlig at flere offentlige oppdragsgivere vil dele ut kompensasjon for deltakelse i anbudsrunder fremover.
Osloskolen velger JCP PRAD Utdanningsetaten søkte nylig et byrå som kan hjelpe dem med kommunikasjon og medietjenester for Osloskolen. JCP PRAD vant anbudet.
ANFO, KF og Mediebyråforeningen bekrefter pitche-føringer Bransjeorganisasjonene har møttes, og vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i reklamebransjen.
Dette sier Mediebyråforeningen om mulige pitche-regler ANFO, Kreativt Forum og Mediebyråforeningen møtes onsdag denne uken for å diskutere problemene rundt pitching i reklamebransjen.
POL får fornyet tillit hos Posten: – Vi gikk all in Posten Norge har valgt POL som leverandør av reklamebyråtjenester etter en åpen konkurranse i markedet.
Rud Pedersen med storsatsing på rådgivning til offentlige anbud Har gjort to strategiske ansettelser.
Forsvaret lyser ut anbud på kommunikasjonstjenester - dropper pitchen – Store byråpitcher er en belastning for byråansatte og ressurskrevende for byråene. Som en stor statlig aktør har vi et ansvar for å redusere belastningen for byråene og effektivisere konkurransen.
Slik ble sjefstanta Tore Woll anbudskonge – Man skal ofte kunne alt, men det viktigste er at du er helt ærlig – ikke jug. Fortell hva du er god til, og tør å si hva du ikke kan.
Knowit Experience sikret seg Avinor-avtale verdt inntil 70 millioner kroner Skal samarbeide om reklamebyråtjenester og strategisk merkevarerådgivning for Avinor i minimum tre år.
Bufdir fortsetter samarbeidet med Trigger. Får også med TRY Råd og Tante Randi Avtalen har en totalverdi på opptil 60 millioner kroner for de tre byråene.
16 kjempet om kontrakt med Utdanningsdirektoratet: Disse tre vant Try Råd, JCP PRAD og Los & co landet avtalen.
Seks av 33 byråer vant kampen om Universitetet i Oslo. Slik ble de ulike byråene vurdert – Det er fryktelig mange gode byråer i Norge, men det er mulig å skille dem når man gjør det nøye, sier kommunikasjonsdirektøren ved UiO.