Dette sier bransjetoppene om hvordan det er å lede Gen Z Gidder ikke jobbe? Eller gidder ikke jobbe meningsløst? Slik beskriver byrålederne Generasjon Z.
ANTI lager kampanjen for årets TV-aksjon Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen. ANTI skal sammen med NRK TV-aksjonen og Atlas-alliansen utvikle kampanjen i 2025.
Thon og ANTI lanserer sin første kampanje sammen Norges beste hotellfrokost gjør noe med deg. Det vil Thon Hotels fortelle i sin nye kampanje utviklet av ANTI.
Slutter i ANTI - blir byråleder i Y Story Øistein Engelsen Fjæra er ny byråleder i Y Story, et selskap under DSD Explore.
ANTI har laget serie for NRK – har vekket interesse i utlandet Lager dramaserie om rosablogger fra Nord-Norge.
Nå skal ANTI til Los Angeles: – Flere ting på gang Det norske byrået har sikret seg én avtale i USA, og framover kan det bli flere.
TV 2 fikk kritikk. Nå har de gjort endringer i kampanjen Det opplyser TV 2 og Anti, som står bak kampanjen.
Oslo kommune og ANTI med anti-Black Friday-kampanje – I dyrtiden vi lever i er det lettere enn noen gang å la seg rive med av Black Friday.
TV 2 Play og ANTI hyller de samlende TV-øyeblikkene i ny julekampanje I årets julekampanje fra TV 2 Play hylles den brede underholdningen gjennom et humoristisk oppgjør med det motsatte.
Seks av ti i reklamebyrå bruker KI til å lage innhold Teft sin årlige bransjeundersøkelse viser at bruken av KI har doblet seg i bransjen siste året. Mest ivrige er de i reklamebransjen.
Jordan vet fortsatt hvordan Jordan vet fortsatt hvordan du skal ta vare på tennene dine, og nå lanserer de sin nye kommunikasjonsplattform sammen med ANTI.
Ekteparet gjør reklame til en familieaffære: – Trodde vi skulle krangle mer Kone & Mann satser på en kortere vei til reklame – og møter et marked som er lei av trygg og kjedelig reklame.
– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
To norske gull i EM i Paid Media – Å vinne denne kategorien er en anerkjennelse av måten vi jobber på.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.