Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
DEFA med ny nordisk kampanje - introduserer elbil-lader med et skrik – For å lansere et så unikt produkt, ville vi sette et like unikt avtrykk med kommunikasjonen.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Suksesskampanje fra NAF: – Vi opplevde solid medlemsvekst NAF fortsetter suksessen med å minne oss om at livet er livet, spesielt på vinteren.
Vild vil bygge bro mellom byråer i «Byråprat»-podkast – Vi ønsker at fagfolk og generelt folk i bransjen vår, skal bli enda flinkere til å dele enda mer med hverandre.
ANTI lager podkast med Catrin Sagen «Vendepunktet» er en ny podkast-satsning som følger personer gjennom store endringer i livet.
Swix og ANTI håper å gå internasjonalt med «no eXception»-kampanjen Håper å nå ut til IOC: – Det virker kanskje utopisk å nå gjennom til IOC, men vi håper de innser hvor nære de er å skrive historie. Verdens første likestilte OL, det burde de være interessert i å ha på CV-en sin.
ANTI Hamar med to internasjonale nominasjoner – Det føles utrolig godt å se at vi konkurrerer med de aller største produksjons-studioene i verden.
Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.
Sjømannskirken med ny logo og visuell identitet – har forenklet navnebruken Dropper navnet Norsk kirke i utlandet: – Det er Sjømannskirken vi er kjent som, og det navnet vi vil bygge videre på. Det gir en enklere kommunikasjon, sier kommunikasjonssjef Sissel Myklebust Mæland.
Bold Scandinavia henter ny rådgiver: – Erfaring og kompetanse få kan konkurrere med Hege Skraastad tar med seg over 20 års erfaring fra designbransjen.
Young Lions-sølvvinnere: Mener Cannes Lions må bli mer inkluderende Moe og Sæle feirer sølvet i Cannes, men etterlyser større muligheter for unge å delta i Frankrike.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
Gull til Fasett i europamesterskapet i design Lørdag kveld gikk den nye logoen for Lnett helt til topps i ED-Awards.
ANTI og TRY med tre nye norske nominasjoner i Cannes Norge har nå fått 15 nominasjoner på bare tre dager.
Derfor brøt de ut og startet sitt eget reklamebyrå – Ingen av oss har vel et ønske om å gjenskape de byråene vi har vært i.