ANTI skal utvikle «Michelin-guide» for design European Design Awards lanserer nå DesignQ. En ny, global sertifisering for designkvalitet som skal fungere som en uavhengig «Guide Michelin» for bransjen. Etter en omfattende europeisk byråkonkurranse er ANTI valgt som global partner for å utvikle merkevare, identitet og kommunikasjon.
Slik engasjerer Tise unge gjennom reklame Reklamene fra Tise føles ikke alltid som reklame. Det er selve nøkkelen, mener de selv.
Lagde kampanjen på én uke – Tok to gull Anti og Tise mottok heder på Gulltaggen for sin kampanje «Rekviem for Tise».
Nok et internasjonalt samarbeid for ANTI Zürich-baserte Solitude inngår samarbeid med ANTI om strategi, identitet og kommunikasjon for sin globale satsing for å redusere stress og utbrenthet.
Rekviem for Selina kåret til beste dramaserie i internasjonal konkurranse Den ANTI-produserte serien fortsetter å hanke inn priser.
Amerikansk selskap velger ANTI til å utvikle strategi, identitet og kommunikasjon – For oss handler dette prosjektet om å gjøre avansert teknologi forståelig.
71 av 106 styremedlemmer er menn En gjennomgang av 25 av landets største reklame- og PR-byråer viser at bransjen henger langt etter lovkravene om kjønnsbalanse. Hos flere er styrerommene fortsatt rene mannsklubber.
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
TRY og Morgenstern deler på Norsk Tipping-avtale Denne uken ble det kjent at Norsk Tipping har valgt nye byråpartnere innen reklame, design og strategisk merkevarerådgivning.
ANTI med sterk TV-aksjonsfilm For første gang står reklamebyrået ANTI bak TV-aksjonskampanjen der Tina (14) spiller hovedrollen. Hva mangel på tilrettelegging betyr, kjenner hun selv på kroppen hver dag.
Munkholm-jobb vinner: – Det gikk et sus gjennom bransjen – Jeg kan ikke huske sist folk gikk rundt og siterte en reklame. Så takk skal du ha!, sier ANTI-topp. Byrålederen i POL sier hun skal munke.
– Skal vi bli husket må vi være verdt å huske Sitcom-legenden Nils Vogt gjester NAF Senter sin nye kampanje for «Service i særklasse».
100 mill. i omsetning og Gullruten på hylla – nå utvikler ANTI sesong to ANTI passerer 100 mill. i omsetning og bygger videre på Gullruten-suksessen «Rekviem for Selina».
Slik er reklamebyråenes sommerfester «Murder mystery» og curling er bare noe av det byråene finner på med sine ansatte.
ANTI-sjefen gler seg til Spania – og hyllar unge som torer å bretta opp ermene ANTI-sjef Kristin Grimstad gler seg til strandliv i Barcelona med storfamilien – og minnest ein ganske «off» spaferie under Ramadan. Ho hyllar bransjens eldsjeler og oppmodar unge til å vera nysgjerrige – og ikkje redde for å ta i eit tak.