ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Her mottar ANTI DOGA-merket: – Rett og slett et mesterstykke Juryen roser NRK og ANTI for å ha utviklet en visuell identitet som klarer å balansere mellom fornyelse og respekt for tradisjonen.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
ANTI hylles for sin design-jobb med NRKs visuelle identitet NRK har gjennomført en storstilt oppdatering av sin visuelle identitet. ANTI står bak den nye identiteten.
ANTI og Skintific skal få gutta til å begynne med hudpleie Det britiske hudpleiemerket Shakeup tar suksessen fra hjemlandet til Norge, og ANTI har fått jobben med å utvikle lanseringskampanjen.
Fikk seks priser for fem ulike jobber: – Viser bredden vår ANTI hadde god grunn til å være fornøyde med kvelden da Gullblyanten var over.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
ANTI har utfordret i 15 år: – Hvis vi plutselig blir et helt mainstream-byrå, da gidder jeg ikke lenger Da Kenneth Pedersen og Kjetil Wold startet ANTI var de helt sikre på to ting: De skulle aldri bli mer enn fem ansatte. Og reklame skulle de i alle fall ikke drive med.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
ANTI vant Stratos-samarbeid Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
NRK og ANTI til topps i kåring NRK har designet en profil som skal inkludere hele folket. Nå belønnes de med Innovasjonsprisen for inkluderende design fra DOGA.
NRK og ANTI vinner pris for inkluderende profil NRK mottar pris når DOGA kårer Norges mest inkluderende design og arkitektur.