ANTI-sjefen om 2024: – Klarer vi å komme oss gjennom denne tida med null i resultat og uten å nedbemanne er vi fornøyde med det Regnskapstallene er klare. Så mye stupte inntektene til ANTI i 2023.
Nytt reklamestunt: Fotball-EM møter boligjakt På alle sine boligvisninger under fotball-EM viser eiendomsmegleren Nylander &Partners også live fotball fra Tyskland. Idé og kommunikasjon står ANTI for.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
NAF feirer hundre år med flyvende uflaks NAF har vært der i hundre år, og vil være der de neste hundre. Det er løftet i jubileumskampanjen signert ANTI.
Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Hagle lager musikk for å rekruttere mekanikere For å øke rekruttering av mekanikere gikk NAF utradisjonelle veier for å vekke interessen hos de som elsker å skru.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Her mottar ANTI DOGA-merket: – Rett og slett et mesterstykke Juryen roser NRK og ANTI for å ha utviklet en visuell identitet som klarer å balansere mellom fornyelse og respekt for tradisjonen.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
ANTI hylles for sin design-jobb med NRKs visuelle identitet NRK har gjennomført en storstilt oppdatering av sin visuelle identitet. ANTI står bak den nye identiteten.
ANTI og Skintific skal få gutta til å begynne med hudpleie Det britiske hudpleiemerket Shakeup tar suksessen fra hjemlandet til Norge, og ANTI har fått jobben med å utvikle lanseringskampanjen.
Fikk seks priser for fem ulike jobber: – Viser bredden vår ANTI hadde god grunn til å være fornøyde med kvelden da Gullblyanten var over.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.