Her er vinnerne av Visueltprisen 2025 Fullt hus på Chat Noir da årets fremste arbeider innen grafisk design, animasjon, illustrasjon og digital design ble hedret.
ANTI inngår samarbeid med Quikstyle Quickstyle har valgt ANTI som strategisk og kreativ partner for å videreutvikle merkevaren sin.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
Rentenerver i reklame-Norge: – Om kaken krymper, tar vi en større bit! I dag får vi vite om renten går ned, blir som i dag eller i verste fall kommer til å gå opp. I reklamebyråene venter man i spenning.
ANTI har vunnet kunde i Frankrike Det franske sports-BH-merket HÄSTKO har valgt ANTI når de skal gjennomføre en omfattende rebranding.
ANTI har designet skistaver for Swix ANTI har gjort det de omtaler som «en redesign av hele Swix-universet»
Så mye har ANTI brukt på å promotere NRK-serien ANTI står bak den nye serien, «Rekviem for Selina», på NRK. For å nå ut til norske TV-tittere har de lagt ned en omfattende innsats.
ANTI-serien sjokkerte: Flere besvimte i salen Serien er sterkt inspirert av «bloggdronning» Sophie Elise – som selv ble så trigget at hun besvimte på kirkegulvet under premieren i Sofienberg kirke.
Nå er festen i gang: – Dette er veldig viktig for oss Hundrevis av feststemte reklamefolk er samlet til fest på The Hub, fredag.
Er Gen Z virkelig vanskeligere å lede? Dette svarer de unge selv Er de krevende, eller bare tydelige på hva de vil? Og har de lav arbeidsmoral – eller har de lært å sette grenser? Etter at flere byråledere i kommunikasjonsbransjen delte sine erfaringer om Generasjon Z, svarer nå de unge selv.
Miljøfyrtårn lanserer ny visuell identitet med ANTI Den nye identiteten vil bli rullet ut i disse dager og markerer starten på en ny æra for Miljøfyrtårn.
ANTI vokser med fem nyansettelser: – Vi bygger ikke bare merkevarer Design- og kommunikasjonsbyrået ANTI har ansatt fem nye medarbeidere innen design, prosjektledelse, foto, illustrasjon og visuell kommunikasjon.
Dette sier bransjetoppene om hvordan det er å lede Gen Z Gidder ikke jobbe? Eller gidder ikke jobbe meningsløst? Slik beskriver byrålederne Generasjon Z.
ANTI lager kampanjen for årets TV-aksjon Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen. ANTI skal sammen med NRK TV-aksjonen og Atlas-alliansen utvikle kampanjen i 2025.
Thon og ANTI lanserer sin første kampanje sammen Norges beste hotellfrokost gjør noe med deg. Det vil Thon Hotels fortelle i sin nye kampanje utviklet av ANTI.
Slutter i ANTI - blir byråleder i Y Story Øistein Engelsen Fjæra er ny byråleder i Y Story, et selskap under DSD Explore.