Slik engasjerer Tise unge gjennom reklame Reklamene fra Tise føles ikke alltid som reklame. Det er selve nøkkelen, mener de selv.
Lagde kampanjen på én uke – Tok to gull Anti og Tise mottok heder på Gulltaggen for sin kampanje «Rekviem for Tise».
Nok et internasjonalt samarbeid for ANTI Zürich-baserte Solitude inngår samarbeid med ANTI om strategi, identitet og kommunikasjon for sin globale satsing for å redusere stress og utbrenthet.
Rekviem for Selina kåret til beste dramaserie i internasjonal konkurranse Den ANTI-produserte serien fortsetter å hanke inn priser.
Amerikansk selskap velger ANTI til å utvikle strategi, identitet og kommunikasjon – For oss handler dette prosjektet om å gjøre avansert teknologi forståelig.
71 av 106 styremedlemmer er menn En gjennomgang av 25 av landets største reklame- og PR-byråer viser at bransjen henger langt etter lovkravene om kjønnsbalanse. Hos flere er styrerommene fortsatt rene mannsklubber.
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
TRY og Morgenstern deler på Norsk Tipping-avtale Denne uken ble det kjent at Norsk Tipping har valgt nye byråpartnere innen reklame, design og strategisk merkevarerådgivning.
ANTI med sterk TV-aksjonsfilm For første gang står reklamebyrået ANTI bak TV-aksjonskampanjen der Tina (14) spiller hovedrollen. Hva mangel på tilrettelegging betyr, kjenner hun selv på kroppen hver dag.
Munkholm-jobb vinner: – Det gikk et sus gjennom bransjen – Jeg kan ikke huske sist folk gikk rundt og siterte en reklame. Så takk skal du ha!, sier ANTI-topp. Byrålederen i POL sier hun skal munke.
– Skal vi bli husket må vi være verdt å huske Sitcom-legenden Nils Vogt gjester NAF Senter sin nye kampanje for «Service i særklasse».
100 mill. i omsetning og Gullruten på hylla – nå utvikler ANTI sesong to ANTI passerer 100 mill. i omsetning og bygger videre på Gullruten-suksessen «Rekviem for Selina».
Slik er reklamebyråenes sommerfester «Murder mystery» og curling er bare noe av det byråene finner på med sine ansatte.
ANTI-sjefen gler seg til Spania – og hyllar unge som torer å bretta opp ermene ANTI-sjef Kristin Grimstad gler seg til strandliv i Barcelona med storfamilien – og minnest ein ganske «off» spaferie under Ramadan. Ho hyllar bransjens eldsjeler og oppmodar unge til å vera nysgjerrige – og ikkje redde for å ta i eit tak.
Nå er Norge i gang med Cannes: Fire jobber på shortlist Etter en tung start er det endelig norske jobber å se på shortlist i Cannes.