Guro Lindebjerg, Anne-Lise Mørch von der Fehr og Siss Godager-Andersen gir travle kommunikasjonsfolk enda mer tid til å sende inn sine bidrag.

Den store kommunikasjonprisen: 

Bidragene strømmer inn – nå utvides innsendingsfristen

For å sikre at alle rekker å sende inn bidrag, får du nå enda litt tid på deg til å sende inn bidrag til Den store kommunikasjonsprisen.

Publisert

I februar hyllet et fullsatt Røverstaden de beste kommunikasjonsjobbene som ble gjort i Norge i 2024. Nå ønsker arrangørene igjen å samle kommunikasjonsfolk fra hele landet og utvider fristen for å sende inn bidrag til Den store kommunikasjonsprisen.

Målet er å overgå de 130 bidragene som ble sendt inn i fjor.

Vil speile mangfoldet i bransjen

– For alle travle kommunikasjonsfolk utvider vi nå fristen til 1. oktober. Det gir alle litt bedre tid til å sette seg ned og sende inn forslag. Ingen gode kandidater faller bort fordi hverdagen er for hektisk!, sier Guro Lindebjerg i Retriever.

Hun representerer en av de tre arrangørene. De to andre er KOM24 og Kommunikasjonsforeningen.

– Vi ønsker oss stor bredde i nominasjonene. Det betyr kommunikasjonsarbeid fra hele landet, og fra alle typer virksomheter – store og små, offentlige og private. God kommunikasjon finnes i statlige etater, internasjonale selskaper og små, lokale bedrifter. Vi vil at nominasjonene skal speile dette mangfoldet, sier Lindebjerg.

Nå er påmeldingsfristen utvidet til 1. oktober.

Hun understreker at nominasjonen ikke bare handler om å vinne en pris, men også om å dele innsikt og erfaringer med kolleger i hele bransjen.

Klikk her for å sende inn ditt bidrag!

Nytt av året er at det blir arrangert en egen halvdagskonferanse i forbindelse med årets prisutdeling, der de nominerte kan komme og fortelle om hvordan de har jobbet.

– Vi vet at mange setter stor pris på å høre konkrete historier om hva som faktisk fungerer i praksis. Kommunikasjon er avgjørende for tillit, omdømme og verdiskaping i både næringsliv og offentlig sektor – og det er det vi vil gjøre stas på!, sier hun.

– Stas å vinne en pris eller to

Anne-Lise Mørch von der Fehr sier at Den store kommunikasjonsprisen er en ypperlig anledning til å vise fram alt det gode kommunikasjonsarbeidet som gjøres i hele landet vårt.

– Ikke tenk at dere må ha gjennomført en diger kampanje eller håndtert en stor krise. Godt kommunikasjonsarbeid handler også om alle de daglige gjøremålene som bidrar til at virksomheten oppnår sine mål. Er det noe dere er spesielt stolte over, så send det inn!, er hennes oppfordring til kommunikasjonsfolk over hele landet.

Hun oppfordrer alle som er stolte over sin eller kollegers jobb, til å nominere arbeidene.

– Ikke glem at det er stas å vinne en pris! Eller to!, sier hun og ler.

Siss Godager-Andersen fra KOM24 sier at arrangørene gleder seg til å feire bransjen og de beste arbeidene fra kommunikasjonsbransjen i 2025. 

Klikk her for å sende inn ditt bidrag!

– Det er tydelig at fristen kom litt brått på folk, og vi velger derfor å utsette fristen for å opprettholde nivået som Den store kommunikasjonsprisen skal representere. Det er viktig å gi både deltakerne og arrangørene litt ekstra tid slik at vi får bredde og dybde i bidragene, sier hun.

Hun har også en klar oppfordring å komme med til mennesker som er vant til å forholde seg til en deadline:

– Vi vet det kan være veldig fristende å vente helt fram til siste frist med å sende inn nominasjoner, men her oppfordrer jeg til å sende inn deres bidrag i dag.

Klikk her for å sende inn ditt bidrag!

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS