Fra venstre: Saurabh Kumar, Marie Steffensen, Isaac Fagerli.

ANTI vokser med tre

ANTI ønsker tre nye velkommen til designteamet sitt.

Publisert

– Det handler ikke bare om å finne flinke folk, men folk som utfordrer oss – og som selv vil bli utfordret. Ikke minst må de passe godt inn i resten av gjengen vår. Marie, Saurabh og Isaac har bakgrunnen og holdningen vi ser etter: en kombinasjon av erfaring og ambisjon som allerede løfter både oss og prosjektene våre, sier Kenneth Pedersen i ANTI i en pressemelding.

Marie Steffensen har bakgrunn fra både kultur og kommersiell sektor, og har jobbet med alt fra artister som Karpe, Gundelach og Zupermaria – til merkevarer som Helthjem, Myyk, MOO og Blæst. 

Med erfaring fra byråer som SDG og Simpleness har hun spesialisert seg i design for sosiale medier, betalte kanaler og e-commerce.

Saurabh Kumar er senior designer med over ti års erfaring fra Asia, Midtøsten og Europa. 

Han har ledet designprosjekter for internasjonale merkevarer som Pepsi, Yamaha, MTV, UNICEF og India Fashion Week. Før han kom til ANTI jobbet han i KIND, og har spesialisert seg på helhetlig merkevaredesign – fra strategi til siste touchpoint.

Isaac Fagerli har jobbet med design og motion for noen av de største merkevarene i Norge – som Santander, OBOS, Storebrand, NAF, Norwegian og Trumf. 

Han har lang erfaring med komplekse designsystemer og vet hvordan man bygger digitale løsninger som både er robuste og levende. Isaac kommer sist fra Forte Digital, og før det – Itera.

– Vi leser aldri CVer hos oss - vi ser på hva de har av erfaring, hvordan de presenterer arbeidene sine og hva magefølelsen sier om dem som menneske og kollega. Vi har null rom for spisse albuer og store egoer. Marie, Saurabh og Isaac har allerede vist at de har alt dette på plass, sier Kenneth Pedersen og Kristin Grimstad, lederduoen i ANTI.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS