Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
ANTI-sjefen om 2024: – Klarer vi å komme oss gjennom denne tida med null i resultat og uten å nedbemanne er vi fornøyde med det Regnskapstallene er klare. Så mye stupte inntektene til ANTI i 2023.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
ANTI har utfordret i 15 år: – Hvis vi plutselig blir et helt mainstream-byrå, da gidder jeg ikke lenger Da Kenneth Pedersen og Kjetil Wold startet ANTI var de helt sikre på to ting: De skulle aldri bli mer enn fem ansatte. Og reklame skulle de i alle fall ikke drive med.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Se listen her – så mye tjente reklametoppene i 2022 Innteksfest for ANTI-toppene, mens WAL-sjefen må se inntekten krympe med mange millioner kroner.
ANTI vant Grand Prix og to Best of Best i designkonkurranse I helgen vant ANTI både en Grand Prix og to Best of Best i Red Dot Awards.
Utviklingssjefen i HBO går til ANTI Hybridselskapet ANTI henter inn utviklingssjefen i HBO, Christopher Haug til å lede dramasatsningen i selskapet. Han tiltrer som dramasjef.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
Brav reposisjonerer kjente merkevarer – valgte byrået som tydelig skilte seg ut – De hadde en helhetlig og tverrfaglig tilnærming til hva en merkevare faktisk kan være, og ikke minst følte vi en god kjemi og kulturell match, sier kreativ leder i Brav.