Lite Oslo-designbyrå leverer ny visuell profil for festivalinstitusjon Designduoen på Grünerløkka har mye kultur på oppdragslista.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Her mottar ANTI DOGA-merket: – Rett og slett et mesterstykke Juryen roser NRK og ANTI for å ha utviklet en visuell identitet som klarer å balansere mellom fornyelse og respekt for tradisjonen.
ANTI hylles for sin design-jobb med NRKs visuelle identitet NRK har gjennomført en storstilt oppdatering av sin visuelle identitet. ANTI står bak den nye identiteten.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
For ikke lenge siden måtte Hogne lage planer for avvikling – nå har de store vekstplaner Forventer at Oslo vokser forbi Bergen i løpet av kort tid. – Alt annet er unaturlig.
NoA Ignite inntar Fast Companys liste over verdens mest innovative selskaper Kaprer sterk plassering innen design.
Knowit Experience med sin andre «Best of the best» i Red Dot – Vi er stolte av prisen og den er en milepæl for oss og en anledning vi synes det er grunn til å feire.
Byrånavnet ble til dagen derpå Jørgen Winsnes forlater byrået han var med å grunnlegge, og avslører hvordan navnet Good Morning ble til.
Bleeds studio i Oslo styrker seg med internasjonal designkompetanse Henter inn fra Kina, USA og Frankrike.
Trigger har sikret seg designtalent - hentet inn Fam Viggen til byrået Har med seg erfaring fra både Norge og Australia.
Forventer å omsette for inntil 50 millioner kroner i år: Varsler kamp om kundene – Byrået traff på to forretningsområder som begge har hatt en kraftig vekst under pandemien.